Stranden...

2010-07-07 kl. 12:23:20
Såg att det var 1 månad sen jag blogga... Fy skäms på mig.. Men det har vart fullt upp så blogga är det sista jag tänkt på..

Kim har opererats.. ÄNTLIGEN vart det av... Operationen var jobbig.. Mkt känslor.. Men så skönt att det är över nu.. Min prins mår sååå mkt bättre.. Sover mkt bättre om nätterna nu.. Å det är ju så skönt.. Man vaknar utvilad nu förtiden..

Å så ramla han ju av sin tre hjuling å slog upp örat å fick sy 6 stygn.. Så det har ju vart en del om man säger så.. Å till råga på allt så fick han ju en infektion i såret i halsen så det vart kåvepenin 10 dagar.. *suck* Men nu får vi hoppas på att han ska hålla sig i från alla akut mott på ett tag....

Sen har det ju vart gudomligt väder med så det har ju vart stranden för hela slanten... Kim bara älskar att bada.. Han är en liten fisk om man säger så..

Annars har vi mest slappat dom här 3 första v på semestern.. Vart på grönan har vi med. Kim bara älska det.. Han åkte många karuseller.. Nyckelpigan visste han inte om det var roligt eller läskigt.. Hans min går bara inte att beskriva.. Men tuff tuff tåget tyckte han va jätte rolig... Han bara tjöt.. Wiiiiiiii!! Så söt...

PÅ tisdag flyger jag å kim till hans farmor i ö-vik, stoffe kommer efter med bilen... Skönt att flyga.. 50 min istället för 8 timmar.... Nice...

Så det blir lite slappa å lite fiske å åka båt där uppe.. Jag å stoffe tänkte ta några dagar för oss själva oxå.. Dumpar av kim hos farmor å farfar ...

Har ju egentligen massor att blogga om menjag har ingen ork...

I morgon ska lillesyrran på UL... Hoppas ni får veta könet nu... Hoppas hoppas att dom ser... Lycka till...

Nu ska vi snart väcka kim så vi kan åka till stranden.. Poppi ska med... Min gammla jobbar kompis från RC... Vi sågs i går för första gången på 4-5 år.. Var så kul..

Nehe nu blir det playan....

Adios

Kommentarer:

Ida

Äntligen ett inlägg!! =)



Vad gullig du är som tänker på oss imorgon =) Är det en mini-Wille eller en mini-Ida? Spännandeeeeeeee =D =D =D

2010-07-07 kl. 21:27:38
URL: http://idlur.blogg.se/

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0