Todeliduuuu!

2010-02-02 kl. 09:57:40
Ja jag orkar typ inte blogga nuförtiden... Har så mkt annat att stå i... Håller på att renovera å jag har problem med käken så sprungit fram å tillbaka till tandis.. Käkat smärtstillande å ja jag vet inte vad...

TRäningen ligger ju på is tyvär.. Pga pencelin kur å bla bla... Hoppas på att få må bättre snart så man kan sätta i gång...

Men jag har hållt mig till nyttig mat å inget socker.. Så jag har iaf gått ner mer ändå.. Har inte smakat en läsk,saft jouce på 3 v.... Jo jag har iof gjort färskpressad... Å det är ju så gott... Mummms!! Å såååå nyttigt..

Kim han babblar på... Nu säger han äpple( päppe) Å kacka (macka) Går så fort med alla dessa ord... Han har gått på dagis i snart 2 v utan att vara sjuk... peppar peppar.... Han bara älskar dagis... Han kutar in å struntar  i oss... Vi får inte en en hejdå kram inget.. hehe!!

Har beställt en tapet till sov rummet... Blir en fond vägg å sen grädd vitt!! Kommer bli super...



Vad Tycks!??

Och så blir det denna stol inne i rummet i ett hörn !



Ja men det kommer bli skit snyggt när allt är klart... Ska försöka hitta nån maffig lampa oxå..!!

Det får ta den tid det tar... Nu är vi iaf i gång med allt....

Nu får det bli en dusch å lite pyssel....

Have a nice TISDAG ALLA!!!


Kommentarer:

Emma-Slemma ;o)



Ooooohhh I LÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖV IT Big Time!!!

Kommer bli...Ab Fab Såklart ;o)

2010-06-05 kl. 21:08:46
URL: http://doggystyle.blogg.se/

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0