TA MIG HÄRIFRÅN!

2010-02-16 kl. 15:12:20
Måste verkigen få komma bort ett tag nu! Jag orkar inte detta längre..... Bara få tänka på mig själv,sovmorgon,äta i lugn å ro,slippa städa,tvätta,laga mat... Ja allt det där...

Är så otroligt trött på alla sjukdommar som bara löser av varandra.... Ge mig lugn å ro...

Kan inte minnas senast jag hade tid för mig själv... Har inte umgåtts med någon sen innan jul... Har inget socialt umgänge för 5 öre...

Jag förfaller sakta men säkert... Ge mig luft...... Allt är bara fake.. Detta påklistrade leendet...

Men det är ju tabu för oss svenskar att må dåligt.. att tala öppet om det så är man misslyckad...

Detta ekorrehjul alltså... Gahhhhh!!!!!

Kommentarer:

Sandra

Förstår att det känns bajs gumman!

Men du/ni klarar det... Tur ni är 2!



Ni har inte funderat på att söka dagmamma till Kim?

Det kanske underlättar alla sjukdomar... Läste om det på familjeliv idag. En kille som hade varit sjuk hela tiden sen han börja dagis typ och nu så går han hos dagmamma och är aldrig sjuk =)

Det finns ju inte jätte många här i stan men ja..



Krya på er!!

Får ses nån dag.



KRAM KRAM

2010-02-17 kl. 10:39:57
URL: http://sandraaas.se
Anonym

Kolla in det här:



http://laurenconradvskristincavallari.blogg.



Fin hund!

2010-02-17 kl. 11:43:35

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0