Ny vagn

2010-02-09 kl. 18:44:38
I dag va vi å köpte en ny vagn åt kim! Vart en sitt vagn.. Brio så klart.. Älskar Brio! Vart en svart med med sväng bara hjul.. Tack gode gud att det fanns... Vill verkligen inte ha en vagn med fasta hjul.. så klumpigt att dra runt på... Vart kär på en gång i vagnen.. Så nu är den hemma å glänser.. Å kim tyckte det va jätte kul med en ny vagn..

Äntligen sitter han rakt å fint... :)

Nu är kim hos mormor å morfar.. Han ska sova där till på torsdag... Vi jobbar å han har fortfarande vatten diare så han får ju inte gå på dagis.. Så han blir nog bortskämd där nere...! Vi kan verkligen inte vara hemma nå mera nu.. Ekonomin pajjar ju ihop totalt... Tack snälla mormor å morfar..!!

I helgen stog jag å mamma på loppisen här i södra å sålde i väg en massa skräp... Helt sjukt vad folk handlar... drog in nästan 2000 :- INte fy skam det på gammalt skräp... Som 70 tals lampor å syskrin å en massa fula tavlor.. Hahaha!!

Jag å mamma bara rensa allt i våra hem... Men det va fan kul alltså.. Vilka människor det finns alltså.. Å herregud!

Så nästa helg kommer vi nog stå igen tror jag...

Nu ska jag ta å vila en stund på soffan... Ska i väg å jobba natt!! Börjar kl 23-07.15...


Kommentarer:

Mangebange

Ja, när kan du fika då?!?

2010-02-10 kl. 19:14:54
URL: http://mangelof.blogg.se/

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0