Snart vart hemma 1 v

2009-09-15 kl. 17:33:30
Ja tiden går fort....

Rhodos va hur härligt som helst... Kim hade det jätte kul... Charma alla på hela hotellet...

Glad som han är så gick han runt å prata med alla med sitt underbara skratt!!

Han vart snabbt en favorit av alla...

En servetris ville ta med han hem.. Hon ville ha kort på honom innan vi åkte som en liten souvinir.. :)

Bjuder på lite semester bilder....

Ja dom talar nog för sig själv så jag behöver inte skriva nå mer....























Ja väl hemma på kvällen så ville han tillbaka... Så kul har han haft...

Flygningen gick jätte bra med kim... Så super duktig... Jag är jätte stolt över honom...

I dag har vi vart hos min mormor å hälsat på... Fika myst... Hon vart så glad att få träffa kim.. Hon lyser alltid upp som en sol när kim kommer å hälsar på sin gammel mormor...

Nu väntar vi bara på att köttfärslimpan ska bli klar så vi kan äta...

I morgon ska jag in till HS å kolla örat igen.. 4 gången på 1 v jag är där nu... Hoppas hoppas det blivit bättre...

Åkte ju på en elak hörselgångsinflamation på Rhodos.. Så HS Akut vart det på torsd då man inte fick nån hjälp på när akuten eller vrc!!

Så har legat däckad med en smärta som inte går att beskriva.. Levt på citodon å voltaren... In å ut på sjukan för att rengöra örat å suga ut sekret å smuts... Öron droppar å penecelin.. Ja allt detta för att mman inte fick rätt hjälp i tid..

Va så svullen runt höger öra att jag inte ens kunde öppna eller stänga munnen... tugga va omöjligt å att prata va en pers... Fy säger jag bara...

Men det är ingenting mot vad min lilla E går igenom.. 5 v har hon legat sjuk nu... gått ner 10 kg å ser ut som ett skelett.. Usch jag är så orolig för henne...  Om dom inte kommer på va hon är för sjuk snart så tar jag henne i min handväska å in på akuten... PRONTO....

när vi alla är friska väntas oxfile å Baylies!!!

Kim springer runt här å drar sin lilla snigel efter sig... sötnöten...

NU ska kollas till hur det ser ut i ugnen....

Kommentarer:

farfar

wow det såg underbart ut.....härliga bilder...

kim såg ut att trivas i värmen...

kramar

2009-09-16 kl. 17:35:10
The Queen of The Kitchen



Vilka Underbara bilder på Underbara Prinsen...

Blir alldeles gråtfärdig...Fy vad Jag Saknar Er...

:'o(

Vill bli Frisk så Jag kan Krama om er...



Dr'n imorrn...har dock LÅGA förväntningar...

Men Fingers Crossed ändå !



Jaa, Fy Faaaaan va vi ska Lyxa JÄRNET när detta Helvete är över !

En Lyx-Kväll med ALLT i Överflöd &

min Älskling att dela allt med= Heaven AB

Det är Vi MER än Värda!

Längtar som ett Barn Längtar efter Tomten !



Ringer imorrn när jag e hemma från Dr'n !



Älskar Dig...



2009-09-16 kl. 22:40:04
URL: http://doggystyle.blogg.se/
Jossan

Ja men självklart :) Hur va Rhodos o Faleraki? Hade ni det bra? Kram

2009-09-17 kl. 19:17:15
URL: http://jossgoss.blogg.se/

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0