Konferans och Dagis i morgon!

2009-09-28 kl. 23:06:43
I morgon börjar skithögen på dagis! Stora killen! 9-11 i morgon första dagen!

Jag åker ju på konferans uppe i Grisslehamn med övernattning på hotell! Så jag missar tyvär dom 2 första dagarna! Men det är ju ändå bara lek å 2,3 timmar så det gör inget!

Efter konferansen i morgon så åker vi över till Åland med Eckerö linjen för att äta å dricka gott.. Ska bli super mysigt.. Att få träffa lla jobba kompisar efter 20 mån på ett mera neutralt sätt.. Å dessutom få sova på hotell... Me like!

KOmmer hem på onsdag runt 18.30 tiden.. Ska bli skönt att få komma bort en stund...

Jag har lagt fram kläder till kimpen å alla saker han ska ha med till dagis!! Känndes lite mysigt att få göra det!

Skulle egentligen göra mitt först arbets pass på fredag men då är det första dagen man ska lämna kim själv på dagis så då vill jag vara tillgänglig.. Så jag fick vara ledig på fredag för chefen... Mkt snällt tyckte jag!

Men på lördag så börjar jag jobba!

Va ner på Södertälje brandstation i dag å skrev ut mitt schema.. Å det såg mkt bra ut.. Bara en dag på 3 månader det krockar med dagis... så jag är nöjd...

TRäffa på Curre,kim,meijer å tok tony där nere.. Va kul å gnabbas lite med dom.. Ska bli kul att komma tillbaka å köra lite med gubbarna igen! hehe!!

Eller hur Löf??Nu ska du få åka på alla mest konstiga larm!! He he! Eller ja just det du drar ju till Thailand en månad å pökar luder!! He he!!

Nä ska ner i sängen nu!! upp kl 06,45!! Pjuhh vad jobbigt...

Natti natti

Kommentarer:

Ulrika

det tror jag inte på en sekund... lär han inga dumheter nu....

2009-09-29 kl. 09:48:52

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0