Grekland i morgon kl 18.00

2009-09-01 kl. 23:41:03
Ja då lyfter plane mot varmare bräddgrader... Ska bli så skönt.. Fast just nu är jag bara så nervös.. Har ju resfeber som heter duga.. Å tyvär alldeles för mkt...

Ångest AB.....

Hoppas bara att allt flyter på.. Å att kim sköter sig.. Mest han jag är orolig över... Tänk om han kommer att vantrivas...

Men packningen är klar.. Bara lite små fix kvar....

Undra om Kim oxå har resfeber... Han är jätte orolig... bara snurrar i sängen... Han hostar jätte mkt... Så nu blir väl han förkyld säkert...

Kanske inte är meningen vi ska åka....

Först fick jag ju öroninflamation... I går va jag till tandläkaren å fick penecelin mot infektion.. Min tand som spökar igen... Tappa bort plånboken i går... Som tur va hitta en snäll tant den som var ärlig...

Ja allt bara strular hela tiden... Inte undra på man är nervös.... Man vill ju helst undvika att gå till en grekisk DR....

SÅ DEN SOM LEVER FÅR SE....

Nu ska jag borsta gaddarna å försöka sova en stund...

Men gud vad han hostar där inne....

Kanske ska vara hemma iaf då :(

Smell you later alligator....

Kommentarer:

Cilla the one and fucking only!

Önskar er en underbar resa! Ha det så mysigt nu och ta med er solen när ni kommer hem! ^^



Kram på er

2009-09-02 kl. 16:25:22

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0