Godmorron!!

2009-09-19 kl. 09:21:11

ja här sitter jag framför datan med mitt kaffe!! Kim har ätit frulle precis å springer runt å säger tack till allt!!

I dag ska vi baka bullar!! Kim får nog inte hjälpa till för då hmnar väl all deg i magen!! Han får hjälpa till att äta upp dom istället... För det är han bra på... :)

Han vart jätte arg på mig i morse för han inte fick äta godis till frukost.. Visst va jag elak??

Å när han fatta att han inte får nå godis ja då gick han till köket å ställde sig vid skafferiet där han vet att marie kex å brago kex finns å bara skrek å räckte upp armarna!! Men elak som jag är så fick han inga kex heller.. Så jag ligger inte på + sidan hos hann i dag.. :)

Men med lite rostad macka å mjölk å en liten risifrutti så vart han genast på bättre humör...

Så nu bara är han överallt å ingenstans... Härmar en med allt man gör.. Han är en riktig härm apa..

Snart ska jag äta frulle... Måste ju vänta en timma inna jag får äta när jag tagit min penecelin.. Det kurrar i magen...

Måste åka å kolla på lite saker till kim oxå... Potta, kläder,skor,säng,vantar,mössa.... Ja det är så mkt han behöver... Å pengar har man ju inte överflöd av precis!!!

Kims underbara Farmor Annki ska köpa en super bra overall, Antingen från polarn eller baby proffsen... Hon har även kikat på lite skor å vantar å sånt... Å det är verkligen så snällt att hon köper detta!! Det betyder så mkt för oss å kim....

Så vi slipper iaf att tänka på att inhandla dyr overall.. För det är fan inte billigt...

Men om det är någon där ute med alldeles för mkt pengar så kan ni få mitt konto nummer ;)

Som det är nu så har kim bara sommar kläder, så svårt att klä han nu när det är kallare ute...

Höj BARNBIDRAGET TILL DET DUBBLA IAF........

ne nu är det slut klagat över penga bristen.... Vi ska vara glada att vi är friska...

Kim sitter å borstar tänderna på golvet just nu... Sötnöten!!

Ja just det han har lagat våran DVD! Den har vart trasig i typ ett år... Luckan gick inte att få upp.. Men så satt kim å lekte med den å vips så fick han upp luckan... Han har tillfört nåt bra iaf... hahaha

Behöver vi inte köpa ny dvd iaf....

Ne en dusch nu då!!


Kommentarer:

sandra

Hej Hej!!

Köp inte overallen från polarn för enligt madde som jobbar där så är dom piss. Dom får reklamationer hela tiden på dom och dom bättrar dom inte... Så hitta någon annan snygg o bra =)



KRaaaaam

2009-09-19 kl. 13:48:22
URL: http://sandraaas.se

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0