Trött,trött,trött

2009-10-21 kl. 19:29:29
Denna trötthet tar musten ur mig... Jag är såå trött hela tiden... Värre än när man var gravid!

Usch orkar verkligen inget! Orkar inte ens äta.. Så trött är jag hela tiden...

Denna månad är verkligen förjävlig... Bara jobba,ingen sömn, träffa kim är ju bara att glömma!

Täffar han ca 2 tim om dagen.. Ångesten börjar välla över nu...

Skulle tränat med sandra i dag men tröttheten tog över.. Jag orkar verkligen inte...

Skulle behöva nåt uppåt piggande... Häver i mig kaffe men det hjälper inte..

Har alltså jobbat en heltids V på 3 nätter.. vart ledig i 18 timmar på 1 v!! TRor ni jag är slut eller!!??

Sitter i skrivandets stund på jobbet... Slutar kl 23.00!! hemma kl 00.35, försöka å sova när jag kommer hem så fort det bara går för man ska ju jobba natt i morgon....

HUr ska jag orka....!!??


Kommentarer:


Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0