Hockey

2009-10-03 kl. 22:47:43
Idag var Kim på sin första Hockey match! SSK-MODO i scaniarinken!

Första perioden var han med å klappa händerna å tyckte det var kul...

Så i periodpausen så åt vi lite burgare med pommes å han fick springa av sig..

Sen vart han så trött så han somna å sov bort den tredje perioden!

Då kolla gubbarna klart matchen å jag å karro gick runt å snacka skit medans Kim sov å saga satt i vagnen å tog det lugnt!

Hockey var gratis så det gjorde ju inget att man inte såg så mkt...



Innan nedsläpp



Saga innan nedsläpp



Hockeyn i full gång å självklart har han sin bästa vän med sig på matchen.. Pingvinen! =)



Saga är helt inne i matchen =)



Lite energi påfyllning i period pausen!

Va en jätte trevlig kväll trotts förlust för Modo med 5-0!

Annars har det vart en händelserik vecka..

Vart på konferans uppe i Grisslehamn, Kim inskolas på Dagis!

Vart hos min Mormor å hälsat på!

Å det första Kim gjorde när han kom dit var å sprang fram å hämta dockan som sitter i Mormors soffa (kims gammelmormor)




Han vet precis vart den finns!

Har även gjort mitt första arbets pass i dag! Å självkla försov jag mig! (skämms)

Får bjuda på tårta på Måndag! Det gör vi inom brankan när vi försovit oss! Lag på att bjuppa på tårta!

Hunnit med skärholmen efter jobbet å köpt nya vinter skor till Kim! Kims farfar stig betala hans underbara nya skor! Tack snälla stig! Jag vart kär i skorna första gången jag såg dom på nätet!

Tur att farfar köpte dom till honom! Dom var ju lite dyra! 699 kr för tt par vinter skor! Men det är dom värda!


Jag tycker dom är super fina! Äkta Lamm ull i hela skon å det är så bra! Då lamm ull anpassar sig efter värme å kyla!

Å i fredags kom det ett paket på posten från hans farmor! Å i paketet låg det en vinter overall å vantar...

En alpin overall från Ketch Alpine! Å vantar från Didriksson!



Va inte så kul å posa i overall inne!! Lite för varmt!! =)

Tack snälla farmor Annki!

Ja mkt har hänt denna v!

Nu ska jag krypa ner i sängen å läsa min nya mamma tidning!

Natti

Kommentarer:


Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0