Tisdag morgon.....

2009-11-03 kl. 10:45:03
Kim vakna 07.18.... Oppppssss... dagis fotografering om en timme... Bråttom bråttom vart det...

STRESS frulle å stress dusch.. Tur jag plockat fram hans kläder i går kväll.... Hann precis till halv 9...

Febern visa 38,5 i morse.. så ingen framgång på sjuksidan för kimpen... PÅ väg mot dagis ringde doktorn... Fick tid till öronmottagningen kl 12,40 i morgon på södertälje sjukhus...

Stoffe får åka själv med kim.. jag jobbar... Skönt att ingen av oss behöver vabba denna vecka.. Vi går om varandra så alltid någon hemma.. skönt det...

Väl framme på dagis så vart kim jätte glad.. Han tycker det är kul på dagis... Så medans dom fotades så satt jag å Zack:s mamma å prata strunt... Hon är från värmland å känner inte så många här så jag föreslog att vi skulle ut å fika nån dag å kanske till o med ut å ta en öl nån kväll...Å hon vart jätte glad över frågan å tacka ja på en gång.. Så vi bytte nummer å bestämde att träffas.. Zack å kim är jätte bra vänner på dagis... Så vi bestämde att vi även skulle ses med barnen så dom får leka..  Alltid kul att träffa nya vänner.. =)

TRäffa sandra å Tim utanför dagis med... Sandra har fått pink eye.. Stackare.. å Tim har ont i halsen.. Jag går bara å väntar på att jag ska få pink eye å flunsan... Vore ju konstigt om man klara sig från alla dessa elaka dagis baciller..

Stoffe jobbar första passet i dag efter sin pappa ledighet.. Ringde å skulle kolla läget då hade dom fullt upp med 2 skolklasser på besök... Pjuhhhhh!! Jag svettas bara jag tänker  på det... Typ 30 ungar som far runt å ala ska sitta i brandbilen samtidigt..

Nu ska jag tänka ut nån lunch till kim... Han vilar just nu... så tänkte förbereda lite....


Kommentarer:

Sandra

Hehehe.. pink-eye!



Ja det är en bit att åka till ullared men har vi inget att göra och får bensinen betald så varför inte?

Martin Shop fanns tydligen där också sa tim.. Hehehe.. Undra vad han hade i huvudet. =)

Men vi får se.. Vore kul att åka iväg och göra något utan barn och Pillan va där förra året typ samma vecka och handla julsaker till granen mm.



Kram Kram

2009-11-03 kl. 13:39:37
Sandra

Hehehe.. pink-eye!



Ja det är en bit att åka till ullared men har vi inget att göra och får bensinen betald så varför inte?

Martin Shop fanns tydligen där också sa tim.. Hehehe.. Undra vad han hade i huvudet. =)

Men vi får se.. Vore kul att åka iväg och göra något utan barn och Pillan va där förra året typ samma vecka och handla julsaker till granen mm.



Kram Kram

2009-11-03 kl. 13:39:43
URL: http://sandraaas.se
Natalie

Hejsan!



Vi är två tjejer som har skapat en novell-blogg.

Dit vill VI nu att ni skickar in era dikter,noveller eller fan-fics !

Gå in på våran blogg; http://svensknovell.blogg.se

eller maila: [email protected]

för att säga vad DU tycker om idén!



MVH

Natalie&Nellie

2009-11-03 kl. 13:48:35
URL: http://svensknovell.blogg.se/
Ida

Vad fan är pink eye?? HUH??

2009-11-06 kl. 22:30:29
URL: http://idlur.blogg.se/

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0