Svin sprutan

2009-11-05 kl. 22:21:22
Den tog jag i går... Ack vad ont i armen jag har nu!! Känns som om man har träningsvärk till tusen blandat med att man har vart svin packad å ramlat å slagit sig å när man vaknat upp dagen efter å undrat "vad fan gjorde jag i går" Riktigt ont i armen har jag!

Hade lite frossa i morse å kände mig slö å hängig... Men nu är frossan borta iaf...

Va ju lite tveksam till sprutan men kände att jag har ett ansvar som förälder.. Så det fick bli sprutan..

Vi fick ju den via jobbet så det var helt ok...

Kim då... Ja ha är sjuk än... Blir rör i örona för hans del nu!

Va ju på öron mott i går på södertälje sjukhus.. Å läkaren rekomendera rör... Så vi har bestämt att så får det bli.. Ska på återbesök den 16 nov så då ska det bestämmas...

Så nu äter han spektramox i 10 dagar å har fått dagis förbud under hela den tiden.. Ögona blir inte bättre trots ögon salvan.. Stackars min skatt...

Va å köpte en ny jacka å skor till han i dag... Måste ju ha 2 uppsättningar vinter kläder kände jag..

I dag va vi ut en sväng å han plaska å hoppa i vatten pölar... Han tyckte det var super kul.. =)

Stoffe är innne på kungsholmen med skiftet å käkar å dricker öl... Så grannen var ner en sväng här på lite kaffe å ljug...

Nu blir det lite plock här hemma innan sängen ropar på mig... Ska försöka ta mig ner på stan i morgon å hitta en födelsedags present åt Benjamin..

Smell you later Fu**ers....

Kommentarer:


Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0