Dagis

2009-11-17 kl. 14:13:41
Ja i dag va det dax för dagis för Kim efter 2 v uppehåll... Jag trodde att det skulle bli kaos.. att han skulle grina ihjäl sig.. Men till våran förvåning vart han helt lyrisk är vi kom till dagis... Han släppte sin kära pingvin på backen å sprang fram till dörren...

Trippa in på tå å börja leka direkt... Inget grin ingenting... Så skönt.. Han tyckte nog det var kul att få komma tillbaka... :)

Mamma är jätte stolt över dig... Ska ta å slänga i mig lite mat nu å sen hämta min lilla fis i regnet vid 3.....

Har precis vart å postat en jacka jag sålt på Tradera.. :)

Seeee you!!!

Kommentarer:

Sandra

Hej!

Vad skönt att det gick bra med tanke på "uppehållet".

Jobbar du mycket nu??? Annars skulle vi kanske kunna börja ut och gå prommisar på dagarna för jag har ingen bil hemma längre.. Den åker ut till Länna varje dag annars hade vi kunnat träna Power Plate (orkar inte ta bussen)



KRAM KRAM

2009-11-18 kl. 09:47:17
URL: http://sandraaas.se

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0