Vad göra utan TV!

2009-05-05 kl. 22:42:37
Jävla Com Hem skit! Ingen tv har vi nu... Nån fel på deras jävla nät! Aparsel säger jag bara...

Vad ska jag nu göra?
Får väl passa på att lägga upp ett klipp... Min älskade älskade bästa E lärde mig det i dag!! Mer underbar människa går inte att hitta!! Det bara är så... Hon är bäst!  :)

Vart en lång fika i dag... Tiden bara rusar i väg när vi ses!! Å vi diskuterar hejj vilt om allt... Vi hinner båda bli arga,glada,ledsna,skämmas,asgarva,uppjagade ja allt egentligen... haha.. Så underbart...

Nästa fika E då ska vi göra den där grejjen!! Du kommer GAPA!!

Nehe gott folk njut nu av denna video.... Världen mest underbara å bästa musik som finns...

Självklart va jag där så håll utkik efter mig i videon jag är me å tokdansar..... 10 timmar på dansgolvet utan Uppåt


Kommentarer:

Princess Leya I



Näe DU e Bäst!

Faan va Jag Älskar Dig!!!!

Puss Puss Puss Puss PusseliPuss & Puss!!

Du e Bäst helt Enkelt!

Lööööööööv You My Fabulous Darling!

;o)

Okej nu ska jag sluta med mina

Kärleks förklaringar, innan Folk börjar Undra!! Hahahaha!



Visst vart det Lätt när man

bara kommer på HUR man gör!

Coolt att du hitta en "Film-Bild" med Dig på!!

The Trance Dancing Queen in Action ;o)



Ska bli Super Spännande med det där "Testet"...

...& lite läskigt känner Jag!?!



C u soon Beautiful!

MOAH ;o¤









2009-05-06 kl. 16:43:44
URL: http://doggystyle.blogg.se/

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0