Kan bara säga sååååååååååååååååååå underbart mysigt!

2009-05-17 kl. 12:34:24
Ja i går va det helt otroligt underbart mysigt! Mina älskade tjejer kom i går vid 11 tiden... E passa kimpen så jag fick duscha i fred.. SEn vankades det kaffe på Ballen!! Som vanligt när man kliver ut där är det som att komma till Grekland eller nåt!! Så varmt! Det är ju lä där!! Så där satt vi i gassa i solen å njöt!! Sen vakna den lilla fartdåren... Han var ju så klart med ute men drack inget kaffe... :)

Ja det tar emot att säga det men det vart fan för varmt efter ett tag så då gick vi till willys å handla lite smått till ESC kvällen!

Kim fick lite mellis ute hos E! SEn somna han i vagnen.. Då njöt vi bara av solen.. Det fläktar ju lite mer hos E kan mna säga!!

Kl vart 4 så vi gick hem å tog det lite lugnt innan stoffe kom hem.. Så fort han kom så pep jag in i duschen å sen drog jag till E! Å vad möts man av!! Jo då har hon verkligen jagat sista sol droppen... Sitter på parkeringen med lite vin å snacks... Där satt vi till solen försvann!!

Å säger jag bara! mys mys mys!! Så klart har min babe lagat super god mat som vanligt... Bara lite för salt.. Men E är saltoman.. Å när hon reagerar så är det salt.. hahahahahaha

Proppmätta ligger vi i varsin soffa å njuter av varandra med täcke å lilla Leya! Skumpan va kyld å rödvinet fanns hela tiden i våra glas..

Å vi har skratta som tokar.. Åt alla dessa dåliga låtar å fula kläder å make upen ska vi inte tala om.. Hahaha..

Å fy vad mysigt jag haft det.. Har slappnat av till max.. Ja bättre vän än min älskade snyggaste bästaste E går inte att få.. Jag tackar gud för att han förde i hop oss det där hörnet.. Jag kan inget annat än att säga JAG ÄLSKAR DIG SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ MKT!

Skulle vara så kul å sätta upp en kamera som filmar våra samtal.. För vi är typ aldrig tysta! Å våra minspel måste bara vara såååå fula... hahahahahahahah


Men vann rätt låt då??

Svar nej!  

Tyskland skulle ju ha vunnit! Den var ju så bra! KOmmer jag garanterat dansa till i sommar!!



Sen var ju island så bra!! Bara 19 år å sjunger så bra.....



Ja som vanligt sög ju Sverige!! Men vad hade vi att vänta oss!! Skickar man opera,anabola,transa så kan man ju inget annat än å hamna längst ner på listan!! Till å messa bergs getter kom före oss!! Dom va så fula dahhhh va uggly!! Så fula att dom inte blivit bortgifta än...



Åhhhh vad fula dom är!! Gahhhhhhh !!

Ne nu vart jag upprörd.. Bäst jag släpper ESC 2009 NU!!

För 2010 Ska jag å min babe till Oslo å självklart bua ut alla dåliga låtar!! hahaha!! Buhhhhhh, bohhhhhh!!

Ne nu ska jag äta!

Kramelikramkramkram

Kommentarer:

Princess Leya I



Jaa Guuuuuud Vilken MAXAT Mysig Kväll Vi hade!!

Kunde inte ha Önskat Mig nått Bättre !

Jaa, förutom en Mindre Salt Middag Såklart !

För Om till&med JAG, Salt Lotta, tycker att det är FÖR Salt, Då är det SJUKT SALT !!!

Nästa gång ska Jag göra så ALLT blir TippTopp !



Ja en Videokamera i Varje hörn i Lägenheten skulle va Galet Kul !!

För Vi e faan inte Kloka Någonstans !!

Fatta Va Roligt & se !!!

Hahahahahaha !!



Tyskland & Island va ju Helt Klart Bäst !!

Fel Låt Vann Definitivt !

Fast hellre Den än 2 Inavlade Bergsgetter som Aldrig Någonsin kommer Bli Bortgifta!!!

Jag menar en Galet Ugly person är en Skönhet i Jämförelse !

Nä fy, Maten är på väg upp bara Jag tänker på dom !!



Jaa, OSLO get Ready 'cus here We Come !!



Älskar Dig, You Sexy Mama !

Du är Bäst !



Avslutar med :



Malena Er n Man



Hahahahahahaha !





2009-05-17 kl. 17:54:17
URL: http://doggystyle.blogg.se/
Princess Leya I



Okej...

nu ger Jag ditt "Snyft-Program" ett försök !!

;o)



Hittade BildTapeten :



details.asp?collectionId=20&imageId=180&si=13" rel="nofollow">http://www.durosweden.se/kollektion/collectiondetails.asp?collectionId=20&imageId=180&si=13



Tänkte att Din Firefighter kanske vill

Fräscha Upp sitt Minne med Hur den ser ut !?



Hoppas Ni Följer med Imorgon !

14.oo - 14.15

Kul att Snoka / Se Hur Folk Bor !

;o)

Ett Tidsfördriv om Inget annat !

Sen Kanske vi kan ta en Sen Lunch el. nåt !?



Ringer Imorrn & Hör vad Din "Status" är !



Ha en Mysig Kväll !

Pussa Pluttas från Oss & Hälsa Mr. K !



MOAH

;o¤



*

2009-05-18 kl. 21:20:44
URL: http://doggystyle.blogg.se/

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0