Kaffe livets dryck!!

2009-05-28 kl. 10:23:28
Ja utan kaffe så försmäktar jag på denna jord! Tänk att kaffe får en att må så bra! Det är ju så gott!

Kim vakna 08.15! Då la vi oss å gosa i sängen till kvart i 9! Å det är ju så mysigt å gosa nyvaken bebis!

Upp å byta natt blöjjan!! Få va naken lite å lufta rumpan! Sen gröt  med en massa kladd då han gärna vill äta själv! sen bad å då blir han ju trött! Somnar sås könt å då tar man en dusch å kaffet får koka medans..

När man kliver ut ur duschen känner man denna goda dryck osa från köket! Det luktar ju så gott! Mmmmm!!

2 koppar på morgonen gör verkligen hela dagen! Att få sitta i lugn å ro dricka sitt kaffe är njutning!

Jaha annars då.. JO det är ok! Golvet i hallen är lagt... Väggarna målade... NU väntar vi bara på tapetseraren ska komma å sätta upp fond väggen!

Lister är uttittade iaf! Å listerna till vardagsrummet inhandlades i går! Lampan vi tittat ut va inte alls så som vi trodde.. Helt plastig å ful.. Så vi får titta vidare!

I dag ska köpas griffelfärg å måla skjut dörren med... Allt kommer att bli så bra...

Å bilen är lagad.. var bränsle pumpen som pajjat! Men Underbara Tordan fixa den för 2000 kr svart.. KW skulle ha 5386 kr... Pjuhhhh.. Spara vi 3386 kr på svart jobbet...

Tack Tordan.. du är en kanon kille!!

TRodde ett tag att vi skulle få avboka våran Greklandsresa... Men Tordan rädda oss!!

Väntar på att skatte pengarna ska komma!! Förra året fick jag dom 1 juni... Hoppas på det detta år med.. :)

SHOPPING STÅR PÅ MENYN DÅ!!

nehe nu ska jag betala räkningar... bläää.... det är inget kul....

Kommentarer:

Princess Leya I



Jaa, Kaffe...Ljuvliga Kaffe...

Bättre Morgon-Rutin finns Faan Inte !



Skylten är uppe !

Ser den ju Varje gång d e Cigg-Dax & blir lika Rörd varje gång !

Den är så Klockren & Perfekt till Mig !!



Jag Blev & Är sååå Glad !

Tack Älskade Darling, Tack, Tack, Tack !!

;o)



Bra att Ni kom...

för nu vet jag vad som ska Bort !!

Jag upptäckte till min Fasa att Jag har

sååå Mycket Saker...Jag som Hatar Saker !?

Näe, dax att Baby-Proof'a mitt hem !



Imorrn blir det Pressa i Solen !

Tänkte ha Picknick på Filten m. antingen:

Tonfisk-Sallad eller Grekisk-Sallad m. Sparris

Ringer Dig när Jag Vaknar &

hör om Jag ska göra Sallad för 2 ;o)



Tack Igen min Älskade Lover !

Du är Bäst !



Älskar Dig !

Puss !









2009-05-28 kl. 22:03:18
URL: http://doggystyle.blogg.se/
Mangebange

När bjuder du mig på kaffe då?? Neee, aldrig roliga nattlarm.... Jag ska bli en gammal grinkuk till brandhink som mest bara är negativ och deprimerad, mycke roligare så ;-) Gäller å hata alla larm och annars hatar man att inte få åka på larm.

2009-05-29 kl. 07:24:46
URL: http://mangelof.blogg.se/

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0