Hörselgångs inflamation

2009-05-07 kl. 17:17:49
Är precis v jag har! Tur jag åkte i dag till läkaren! Jag tänkte ett tag att nej det är nog inget.. Bara en finne som klämmer i örat! Det brukar ju göra så satans ont ju.. Usch vad pinsamt tänkte jag å åka dit för en finne i örat...

Men tur jag åkte.. å nu stoppa hon in en tamponad i örat dränkt i nån sörja.. Som jag ska droppa i örat till i morgon.. Tamponaden ska vara fuktig hela tiden.. Så det tar bort svullnaden i örat.. Så ska jag dit i gen i morgon kl 11 så ska hon ta ut den å ge mig penecelin...

Uhhhh vad obehagligt det är å  ha denna i örat... Jag hör inget alls... man blir så där lite yr eftersom balansen sitter där... Å så kliar det i örat hela tiden... Å jag kan inte klia... Gahhhhhh!!!

Har vart hos min babe i dag... Som jag älskar såååååååå mkt.... Så skönt att ha en med hjärna å prata med... Du vet vad jag menar babe!! ;) Hon är bara bästas av bästaste bäst!! Klarar mig inte utan dig E! Det bara är så... Jag tackar alla gudar i världen som gett mig denna underbaraste underbara vän! Som Pippi säger : Utan snus i 5 dagar försmäktar jag på denna Ö, men jag säger Utan dig i 5 dagar försmäktar jag på Hertig carls väg ;)

Love you Babe!!

Å så kom regnet! Grrrrr!! Ge mig sol... Jag börjar ju tappa min bränna! Enligt vädret så ska ju solen lysa i morgon!!

Då blir det garanterat jag som bänkar mig på första parkett tll solen! Har ju tillomed en öl hemma ju! En iskall i solen i morgon kanske.. *slurp*

Nehe om man kanske skulle ta å stoppa nåt i magen.... Det kurrar en del... Å E du vet ju nu hur hungrig jag är... Vart ingen mat när jag kom hem... :( Men nu har stressen lagt sig för du vet vad... Så nu blir det mat!

Pusssssss å hejjjjjj lever pastejjjjj!


Kommentarer:

Princess Leya I



Fy va Rörd Jag blir...

Min Fasad har gått & Gömt sig...

kvar är Jag & Tårar i Ögonen !



Älskar Dig Babe...









2009-05-07 kl. 21:51:40
URL: http://doggystyle.blogg.se/
Princess Leya I



Fy va Rörd Jag blir...

Min Fasad har gått & Gömt sig...

kvar är Jag & Tårar i Ögonen !



Älskar Dig Babe...









2009-05-07 kl. 21:52:36
URL: http://doggystyle.blogg.se/

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0