Doktorn

2009-05-07 kl. 10:50:08
Ja kl 16.15 ska jag till doktorn! Har haft ont i mitt vänstra öra nu i 3 dagar... Så har väl fått en barnsjukdom som öroninflamation! hahaha..

Så mormor kommer å passar kim medans jag kollar örat!

Sist jag hade så där med örat sluta det med att jag fick åka in till KS AKUT! Lin:et på mitt jobb kom med 808 (en ledningsbil) å hämta mig för mamma jobbade kväll då så hon kunde ta mig upp till KS.. hade sån jävla värk i örat så jag kunde inte gapa ens... Helt sjukt....

Så jag vill inte att det ska gå så långt igen! Antingen har jag bara en finne i örat, eller skavsår efter allt tjatter från kim, eller så har jag inflamation!

Men nog om det.... Kimpis säger pappa nu!! I går hörde man lite svagt pappa men i morse så vråla han i vardagsrummet PAPPA PAPPPPAAA PAPPPA PAPA!! Ja alla möjliga stavelser... Men pappa sa han... Så nu är det tre ord.... Å herre gud.... Han står helt själv nu korta stunder... Han släpper allt han rest sig emot å står själv... Snutte...

Känns så bra att han inte har bråttom fram.. Utan tar allt i sin takt... Då är det inget som blir stressande för honom.. Utan att han får känna på alla framsteg ett tag innan det händer....

Inget kaffe har jag fått i mig ännu! Så det är nog dax för det...

SEn blir det lite sol på ballkongen inna den försvinner.. För med sveriges väder så vet man fan inte... Kan ju börja hagla när som helst...

Va det någon som såg kvällsöppet i går... Om bränderna i Rosengård? Säger bara en sak... Spräng upp skiten å gör ett nöjesfält... Packet som bor där har inget i detta land å göra... LÄMNA MINA BRANDMÄN IFRED! Hoppas att det börjar brinna i deras äckliga lägenheter så får vi se om dom kastar sten på Brandmännen då! Jävla råttor som mina älskade E sa... Så bra uttryck..... RÅTTOR ÄR PRECIS VAD DET ÄR... Vi kom fram till att dom är som en pandemi... Sprider sig som en löpeld.... Fan att vi svenska ska vara så jävla mesiga... Nä jag skulle ha styrt sverige... Fan vad bra allt skulle vara då... ;) E vill du VA I MITT PARTI DÅ??

Säger som E alla ni som är födda ur fel hål ÅK HEM!

jAG BLIR SÅ ARG NÄR JAG HÖR DOM DÄR RÅTTORNA SKYLLA PÅ SVERIGE Å KOMMUNEN! DET ÄR KOMMUNENS FEL ATT ROSENGÅRD ÄR SOM DET ÄR! NEJ SÅ ÄR DET INTE.. HADE DET VART MÄNNISKOR SOM BOTT DÄR Å INTE SKADE DJUR SÅ HADE ROSENGÅRD VART SÅ MYIGT SOM JUST ROSENGÅRD TILL NAMNET LÅTER...

GAHHHHHHHHH  måste nog ta en kaffe nu innan jag exploderar!!!

Hejja sverige

Kommentarer:

Princess Leya I



Jag Sitter Just Nu & AS GARVAR!!!

Jaaaaa, Fy Faan Vilken Pandemi!!!



Jag är LUGNT med i Ditt Parti !



" Rösta på Mrs L - För Sveriges Bästa "



Klockrent !!



Låt Oss Som VET hur Det är...

Låt Oss som BOR Bland alla

Råttor & Andra Anal-födda Idioter...

Låt OSS som BOR Här Bestämma !!

Så vi kan Skicka Ut Packet...

INKLUSIVE Deras Rått-Anal-Födda Släkt !!

Ut Me Packet !!!

Tvi Tvi Tvi !!





Till Nåt Annat....



Lilla Kim-Klimpen !

Nu är Pappa Bra Stolt kan Jag Tro !

Grattis Pappsen !

;o)

Jaa, varför ska han ha bråttom lixom !?

Stor blir man ju För Fort Ändå !

Näe, Barn Ska få vara just Barn !

Utforska & Lära sig i Lugn & Ro !

Dessutom så är Han Snabb så det räcker...

på en Intellektuell Nivå !

Hellre Hjärna än " Åh, Han kan Gå "!?



Kim är Bäst ingen Protest !



Älskar Er !

Massa Love från Oss !









2009-05-07 kl. 21:47:28
URL: http://doggystyle.blogg.se/

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0