Säng jakt!! Golv jakt!!

2009-03-26 kl. 11:44:02
Nu sitter kluttas i badet i sin lilla bad stol å leker med sin lilla guld fisk!! Pappa Kristoffer sitter breve å tittar till!!

Sen efter att kluttas är ren å fin ka vi på säng jakt!! Äntligen köpa ny säng! Efter att vi hittat en säng ska vi i väg å köpa nytt golv till hallen å vardags rummet!! Äntligen nya golv!!

Sen nästa helg ska vi köpa tapeter till hallen... E har du lust att följa å kika på tapeter?? Å så blir det kakel jakt till köket å bänk skiva!!

Ska bli så kul att få renovera...  Är så less på dessa äckliga golv å lister å allt som hör till!!

I går vart det en riktig slö dag!! Va så där äckligt trött hela dagen... Det var kluttas med... vi var riktiga slackers i går.. ;)

Stoffe var i Gävle å spela SM i hockey bockey!! Klart dom vann!! Så nu är srb svenska mästare i hockey bockey 3 år i rad!! Grattis babe!! Du är bäst i målet!! Love you!!

Å jo just det!! MIn klutt säger mamma nu!! Hela tiden... Så fort jag försvinner hör man MAMMA!! Så gulligt... HUr underbart som helst å höra detta magiska ord... Ja jag är verkligen en mamma!! I morse när jag klev upp vid 8 så var stoffe å kluttas uppe redan... Då ser han mig å säger MAMMA!! Tror ni man smälter då eller!!??

Å så fick jag 100 kr i värde checkar från grandiosa med... Jag vart ju magsjuk efter att ätit en halv frys pizza... Ringde å berätta vad som hänt så då fick jag lite plåster på såren... HIHI.. Det bästa var ju att jag kunde handla varumärken från FELIX,ÖNÅS,RISIFRUTTI, FUNLIGHT Å LITE MERA...  bra det... för någon pizza blir det inte i gen iaf.... Så köp inte GRANDIOSA PEPPERONI!!!

Ne nu ska vi i väg....

Pusssssss!!!!!

Kommentarer:

Mangebange

Hästens?!

2009-03-26 kl. 21:49:12
URL: http://mangelof.blogg.se/
Princess Leya I



Om Jag Vill, Självklart Darling !!!

Shopping är ALLTID kul !

Jag vill oxå Renovera, måste bara hitta ett boende som är Värt mina Dyra Tapeter som ligger & väntar !

För dom Tapeterna slösas INTE bort på denna Lya !!

Hoppas Jag hittar nått Snart !



Asså det är ju HELT Galet !

Vilken Oerhört Magisk känsla...Mamma !!!

Kan inte ens fatta känslan !

Sitter & Ler här för Din skull !

Grattis Grattis Grattis !!



Hoppas även Jag får Lyckan att uppleva detta !

Time Will Tell !



Grattis Igen....Mamma !

;o)

Puss !



2009-03-26 kl. 22:14:18
URL: http://doggystyle.blogg.se/
Linda

Jag hoppas för din skull att du en dag ska få uppleva denna magiska känsla att få barn! Men det tror jag du får !



Att få höra ordet mamma är helt magiskt! Går inte att förklara känslan :)



NU är det stor renovering på G här hemma! Så kul! Behöver hjälp med tapeter! Så svårt att hitta the one!



Puss å kram!!

2009-03-27 kl. 10:56:42
URL: http://halvnuffe.blogg.se/
Mangebange

På Söndag??

2009-03-27 kl. 19:22:12
URL: http://mangelof.blogg.se/

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0