Grattis min Ängel!!

2009-03-17 kl. 14:03:49
Stort jätte grattis på din 8 års dag min lilla nallebjörn!

I dag är det en jobbig dag för oss!

I dag skulle du ha fått din våffeltårta med grädde som du älskar. Pate hade stått menyn oxå!!

Och självklart dina presenter... Nykokta märgben i köttbuljong. 10 st grisöron och självklart bara en massa mys å gos å göra som du själv vill dag! Bara helt bortskämd! Önskar så att du var här nu mitt lilla födelsedags barn!

Ljuset är tänt för dig! Som det alltid är! Men ett xtra ljus har vi tänt för dig i dag!

E & L har tänt ljus för dig i dag med å önskar dig ett stort grattis på din dag med en massa pussar å kramar!!

Gammel matte å gammel husse hälsar oxå med en massa pussar å grattis kramar!!

Du vet att du finns hos mig för alltid min älskade nallebjörn!!

Hoppas vi ses i natt i min drömm!!! Älskar när du kommer å besöker mig i drömmen!! Det är så mysigt!!

Ses i natt min älskade Ängel!!



HAPPY BIRTHDAY!!!!

Kommentarer:

Princess Leya I



Grattis Vackra Vackra Ängel!

Du är så Oerhört Saknad, Nu & för Alltid!



Med Tårfyllda Ögon läser jag ditt Vackra Inlägg!

Alla mina Tankar är hos Er!

Tveka Inte att ringa, Vad eller När det än är!

Finns här för Er, Dag som Natt!



Varmaste av Kramar från Mig & Leya!

2009-03-17 kl. 16:22:25
URL: http://doggystyle.blogg.se/
Sandra

Vad fint du skrivit om Terry gumman!

Sitter här och gråter....



Hoppas han kom och hälsade på i drömmen..!





KRAM KRAM

2009-03-18 kl. 17:07:40
URL: http://mammasandriiiz.blogg.se/

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0