Golv lagt & Nyklippt!

2009-03-29 kl. 23:57:24
Äntligen är golvet lagt! Vart riktigt bra!! Stoffe höll på hela dagen i går.. Börja 13.00 å sluta 21.30!! Självklart är det alltid något som ska strula så ett par vänder till K-rauta vart det emellan med! Så nu ska bara lister inhandlas å läggas dit så är det klart.. Blir såååå nöjd...

Å så är handfatet på plats... Men självklart så ska det strulas där med... Först så passa ju inte rören från blandaren till vatten rören... Så Löf hjälpte oss att fixa det.. Tack snälla för att du hjälper med oss med så mkt!! Din hjälp är ovärderlig!! Så nu ska bara ett avlopps rör inhandlas i morgon för det gammla va för stort.. Sen är allt klart där... Skönt.. Men det vart så bra.. Tänk va ett nytt handfat kan göra med hela badrummet...

Annars har det inte hänt så mkt i dag... Mamma kom vid 19 tiden å hämta upp mig så åkte vi till mormor å hälsa på.. Min moster från Adak är ju på besök å bor hos mormor.. Å hon åker hem i morgon så va där å hälsa på henne med.. Hon är ju frisör å har en egen salong i Adak.. Så jag passa på att klippa mig... Känns bra att äntligen fått av mig barret... Har inte klippt sen Kim va 3 v gammal... Har ju inte haft råd..

I morgon så blir det lugna puckar.. Bara fixa listerna å toan... Sen ska ju stoffe i väg å jobba natt.. Hoppas på att hinna med en fika med E innan stoffe drar å jobbar... Skönt att få lite egen tid innan han drar... Sen är man låst med bebbe..

Kim har vart på jätte bra humör hela dagen.. mest setat på sin lek matta å lekt med klossar... Sen har han krypit å dragit sig fram på golvet... Han drar sig mer fram än kryper... Så söt...

Nu  ska sovas... Kim har ju en tendens att vakna kl 06.00 nu förtiden... *skitunge*

Natti....

Kommentarer:


Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0