Gnäll helg!

2009-03-24 kl. 11:51:18
MIn kära lilla bebbe har haft gnäll helg AB! Då är det inge kul att vara mamma! *morr*

Men spendera helgen hoss mamma å pappa! Så jag fick hjälp medgnäll spiken! Stoffe jobbade hela helgen så det var skönt med lite avlastning!

Gnällis sov inne hos mamma å pappa så jag fick sovmorgon!! jihooo!! MKt skönt.. Somnade efter 23 som en klubbad säl... Vet inte vad det har vart med honom... riktigt gnällig alltså...

Annars så spela jag å Benis nintendo wii å gjorde trolldeg... vi dega å gjorde en massa roliga figurer... hehe..

Jaha nu hinner jag inte skriva mer.. För nu vakna kluttas... Alltid när jag sätter mig här vid datan så vaknar han.. *morr*

Annars så blir det hockey i kväll... SSK-RÖGLE.... Ska bli kul....

Pussss

Kommentarer:

Princess Leya I



Gud så Skönt att du fick lite Välförtjänt vila!

Det är du Såååå Värd!



Hockey Ehyyy!

Kan ju va riktigt kul!

Brukar gå me Pappa...

som e lite mer "inne" i matchen än jag...

finns ju så mycket annat att titta på än

Pucken på Isen ;o)



Ha en mysig dag &

hälsa Gnäll-Kluttas ;o)

2009-03-24 kl. 15:05:49
URL: http://doggystyle.blogg.se/
Runk Benke

Skaaa vii mötas vid runkbåset ikväll Benke? Känner att jag måste daska kuken i sargen. Vet du vad det blir då? Sargad kuk. HAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

2009-03-24 kl. 15:57:36
URL: http://idlur.blogg.se/

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0