Fy säger jag bara!!

2009-03-06 kl. 13:14:02
Ja vad ska man säga!!! Vad är en riktig vän!!? Har tänkt på det ett tag nu å kommer egentligen inte fram till nå vettigt svar på den frågan!! En vän för mig är en vän jag kan ringa 24/7 365 dagar om året... Oavsett vad det gäller... En vän för mig är en vän som man kanske inte hört i från på ett tag men när man väl hörs så allt som vanligt.. En vän ska man kunna bråka å tjafsa med... För att om ett par dagar är man vänner igen å allt är som vanligt! En vän ska heller inte bry sig om vilka man umgås med på sidan om! NI förstår vad jag menar??? Tjejer ar ju en tendens att lägga sig i sånt... Bara för att ulla å siv inte gillar varandra så ska jag inte bli drabbad... Ni hajjar va??

En vän ska heller inte dömma en för olika saker... Ja att ha en riktig vän är svårt! Men jag vet att jag har en riktig vän! Och du vet vem du är!! Vi är två människor som är så olika men ändå så lika!!

Jag trodde jag hade en vän förut.. En riktig vän!! Men sen får man höra på sidan om att jag är falsk å att min hund är jobbig, tiggig å ja allmänt störd... Hmmm undra vem som är falsk då... Då sitter hon å ÖSER kärlek å fina ord över min Ängel! Rakt upp i mitt ansikte... Att Terry är den finaste av dom alla... Hmmm FALSK? VART ÄR JAG FALSK? När man frågar vad som egentligen hände...?? Varför försvann du bara?? Ja då får man till svars DET VET DU SJÄLV?

Jag har inte gjort nå annat än att ställt upp dig tjejen!! Och du kan inte ens ge mig en förklaring!! Skicka inte sms till mig då! Be inte mig komma på fest o.s.v om jag är så hemsk som du säger... Att du inte behöver mig som du så fint uttryckt dig är jävligt skönt.... För jag sakna dig bra mkt ett tag.. Men när jag får höra att du sagt att JAG FÖRKÄNAR SMÄRTAN ÖVER TERRYS BORTGÅNG! ÄR FÖR MIG HELT JÄVLA SJUKT... ATT MAN KAN ÖNSKA LIVET UR NÅGON SÅ MKT ÄR SKADAT SJUKT...

Jag vet att du är irriterad över att jag umgås med 1 föredetta gemensam vän å det är så skönt att du är det!!

Men du ska veta att hon är en sann vän!! Å henne ska jag vara rädd om!!

Kommentarer:

Mangebange

Men vännen, inte vara så bitter... Hur går det med kakelletandet? Fika något i nästa vecka istället då?? Vi höres när du slutar spy å skita ner dig ;-) Kram

2009-03-06 kl. 17:57:55
URL: http://mangelof.blogg.se/
Sandra

Asså tjejer är verkligen ett eget släkte...

Alltid strul med tjejer nästan =)



Hoppas du mår kanon!

Skulle vi till badhuset nån dag??

Vore kanonskoj!



KRAM KRAM

2009-03-09 kl. 09:56:36
URL: http://mammasandriiiz.blogg.blogg.se/

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0