Underbar shopping dag med lillesyster å systersonen william å min kimpeluring!

2009-06-10 kl. 22:35:00
Vilken underbar dag vi haft med kidsen! Åkte till skärholmen vid lunch tid å var inte hemma förens vid 19 tiden! Barnen har skött sig exemplariskt... Så skönt.. iNge gnäll från någon av dom! Då är det så kul å åka i väg!

Har fyndat massor! H&M hade ju super rea på massor... Brukar aldrig finnas nåt på rea till kimpen.. Men nu hitta jag hur mkt som helst.. shorts,3 t-shirts,1 py´jamas, 1 pike långärmad. 1 stickad långärmad, 1 t-shirt till wille å en sol hatt till wille, 1 tunika till mig å en kofta till mig! Å allt sluta på 600 spänn... Då är man nöjd... Var innne på Vincent å köpte 2 par skor till kimpus... 1 par sandaler å 1 par lära gå skor... Skit snygga.. Han är ju på G å gå så dom skorna kommer vara perfekt nu.. Dom var dyra men det va det absolut värt.. 849 kr! Fick super bra hjälp där innne att hitta rätt storlek.. Kommer absolut att gå dit fler gånger...

Köpte en ny handväska till mig... En bag modell typ.. as nöjd är jag å en mascara å 3 par panties... Å så vart det klart mat å fika å lite annat... Ne toppen har det vart..

Kim va så trött när vi kom hem så han hoppa över middagen å åt bara 2 smörgåsar å mjölk...

Men gröten slank ner lätt som en plätt.... Han orka inte sitta i badet länge i dag inte... 10 min tror jag.. sen gav han upp... Var bara att borsta hans små tänder å hoppa i säng... Han somna på 3 sek vid 21.00!!

NU blir det slappa innan man ska hoppa i säng själv... I morgon ska vi i väg å kolla ny soffa.. :)

Tack min underbara lillesyster för en helt underbar dag... Va super mysigt att åka i väg bara vi 2 med barnen... Älskar dig!




Kommentarer:

Ida

Tack själv gumman! Det var verkligen härligt igår! Så nöjd med alla kläder, Wille släpper inte sin solhatt, den är på konstant! Å t-shirten är på =) TACK så hemskt mycket för det och fikat, jätte snällt!



Vi syns på lördag antar jag? Trosa marknad...?



Älskar dig med!



Kram

2009-06-11 kl. 11:23:43
URL: http://idlur.blogg.se/
Princess



Jag är såååå Glad för Din skull !

Att Du fick en sån Härlig dag med Din Älskade Syster & Snälla Barn !

Att Du fick Koppla av & Tänka på något Annat...Dig Själv !

Det är Du sååå Värd !



Är Du Glad så är Jag Glad !



Älskar Dig Wife'i

;o)



2009-06-11 kl. 20:32:30
URL: http://doggystyle.blogg.se/

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0