Trosa

2009-06-27 kl. 21:33:36
Är i TRosa å njuter av denna underbara sommar! I går kika vi lite på stadsloppet, Kim var så klart med å hejjade...

I dag har vi badat som bara den... Kim har ställt sig upp helt själv flera gånger i dag utan stöd.. Han bara glider upp.. så underbart gulligt å se... Han tog ett halvt steg men drutta på rumpan... Så nu är det verkligen på G att börja gå...

I morgon ska det ju bli ännu varmare så tur det finns en pool å svalka sig i !!

Jag å mamma tog ett kvälls dopp i går vid 23 tiden.... Så skönt va det.. Men usch vad jag frös sen på natten... Så det blir inget kvälls dopp för mig i kväll inte...

Vi har grilla i dag å satan va gott det va... Pappa som inte är så förtjust i grillat, men han bara sopa i sig... Å när han säger att grillat är gott ja då är det gott.. Det var ju jag å stoffe som gjorde maten så... hehe...

Kim är vaken än.. hmmmm.. men det är sommar å semester så då får man vara vaken längre....

nu ska jag nog gå ner å surra lite...

Soliga kramar från soliga Trosa!!!

Kommentarer:

Princess Leya I

Nu börjar Jag få lite Wife'i-Abstinens !!

;o)



Hoppas Ni har det Fab i den WÜNDERBARA Soooolen !

Snart är det Kaffe dax på Filten !



Löv Jö Frögan Min !

Kyss !

2009-06-29 kl. 11:39:27
URL: http://doggystyle.blogg.se/

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0