Sol men kallt ändå!

2009-06-16 kl. 10:54:36
Ja burr burr!! Man blir lurad av solen i dag!! Det är ju kallt som fan ute...

Sommaren kommer den att komma eller inte? Man börjar ju tvivla starkt...

I går kom nya soffan! Å vad nöjd jag är... Bara ett nytt bord å en ny matta som ska inhandlas... KOmmer bli perfa när allt är klart!

KIm sover middag nu så jag ska passa på att ta en dusch! Har haft feber toppar i natt igen.. så man känner sig inte fräsch precis!

Är så förkyld.. Å varför är man bara täppt i ena näsborren? kan inte fatta det... Man kan ju fan inte andas.. Å ingen när spray har jag hemma.. Har använt kims... Å det är ju som att spraya vatten i näsan.. 0.1 mg lixom... Å för vuxna är det 1.0 mg..

Lite skillnad om man säger så...

Ska ta ut Kim i lekparken sen.. Får ju passa på medans det är uppehåll från pissande gud?

NU ska duschas!

Kommentarer:

Sandra

Hörru du du, du måste ju lägga ut en bild på soffan så man får bli lite avis =)

(Det blev visst lite många DU) Hehehe..

KRAM KRAM

2009-06-16 kl. 11:47:18
URL: http://sandraaas.se
Princess



Min Älskade Stackars Fru...

...Så Suuuk så suuuk !

Vi skickar Krya på Dig Kramar i Massor...

Men gör det på Rep-Längds-Avstånd...

...vill ju Inte bli Suuuk !



Roligt att Jag har fått ett Fan, Jäklarns va Pluttas åt !!

:o)



Ska bli kul när Han är Lite Större, då ska jag lära Honom Allt Jag kan, så Han kan Fylla Mammas Frys till Bredden ;o)



Imorrn Fortsätter Jag Baka, det blir :

"Choklad-Doppad Biscotti" & "Kärleks Mums" !

Fab'olicious ;o)



Don't Worry Wife'i...

Jag Sparar till Dig oxå, så du kan Mumsa

när ditt Smak-Sinne kommer tillbaka !

Sparar Även Några Rutor av Dagens

"Rabarberkaka m. Vanilj & Kardemumma"

För det är Klart att Min Fru ska få Njuta oxå !!



Ha en Über Mysig Kväll !



& Njut av Kvälls-Maten åt Mig Med...

är sååååååååååå AVIS !!

Så tänk på Mig & Min "Skosula" medans Du Njuter !



Massa Kärlek från Oss !

MOAH

;o¤



2009-06-16 kl. 19:50:32
URL: http://doggystyle.blogg.se/

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0