Slöis i dag!

2009-06-25 kl. 17:08:34
Ja i dag va man lite slöis!! Kim vakna 08.15... Gick upp å åt gröt å tog det mest lugnt! Men vid 9 vart Kim trötter... Så jag gick å vila med honom... Det händer aldrig att jag gör det... När han somnat brukar jag äta min frukost å duscha å lite sånt! Men va så trött så jag la mig med honom i sängen.. Vi sov till 11.00... Jätte skönt...

Å under tiden vi sovit hade jag fått sms av sandra som tyckte vi skulle ha en date i parken med små sparrisarna!!

Å jag som inte druckit mitt kaffe än å allt sånt.. Så ehh jag tog med mig kaffe i termos å skar upp lite vatten melon å gick över till deras baksida av huset där dom låg å sola...

Kim å Alexander lekt jätte fint i hop.. Dom va ju sååå söta! Dom lekte titut lek, å gick båda två med gåvagnen samtidigt... Så söta... Sen satt dom å smaska vattenmelon... Jag å Sandra bara beundrade våra små... hihi...

Nu sover Kim igen... Han är lite snorig å hostig stackarn... När ska vi alla få bli friska....??

Ne nu ska jag börja krydda laxen......





Efter allt lek vart man trött å somna i vagnen



Å här är lite bad bilder från Mormor i Tisdags!!







Ja just det va på bvc i går med.... 10 månaders kontroll... Läkaren undersökte han å allt var perfa!

Men han hade bara gått upp 300 gr på 2 månader... Å växt 2,5 cm.. Så nu är han 77 cm...

Men dr:n sa att han var alldeles perfekt... Å han följer utvecklingen galant! Bvc tanten var impad på att han inte var ett dugg blyg.. Utan han vara bara glad å charma henne!

Ne krydda laxen va det ju!!

Puss på er....

Kommentarer:

Ida

Men gud va söt han är!! Värsta jätten som sover i vagnen! =D hihi

2009-06-25 kl. 21:09:55
URL: http://idlur.blogg.se/
Princess Leya I

Hahaha !

Börja Dagen UTAN Kaffe, näe det går ju bara Inte !!



Men Guuuud så Sött när båda går omkring med Varsin Vagn !!!

& Vilka Fina Bilder på Finaste Killen vid Poolen !

Lilla Spillevinken....Han är ju bara FÖR Söt !!



Imorrn är det BBQ här !

Äntligen !!

Måste ju Fira att Solen är här Igen !

Så vill du få en Blöj-Paus

så vet Du vart Du ska bege Dig !!



Love You Lot's n Lot's !

MOAH

;o¤



2009-06-25 kl. 22:16:57
URL: http://doggystyle.blogg.se/

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0