Så tråkigt!

2009-06-03 kl. 18:27:17
Vilken kemskt tråkig dag det vart i dag! Har längtat hela dagen på att det ska bli kväll så mna kan gå å lägga sig!

Jag Emma har bara setat typ helt tysta hela dagen! Suckat till å gnällt över detta vidriga kalla väder! Hemskt hemskt hemskt med denna kyla!

Kimpen är inte riktigt kry! Väldigt hängig å lugn! Han har spytt å bajsat ner sig totalt! Stackars mammas lilla fis unge! Men han har vart otroligt snäll å underbar ändå! Inte gnällt fast han är lite hängig!

En annan hade ju legat å jämrat sig i sängen å vart ynklig som få!

Annars så är Tommy my handy man helt toppen! Shit vilken bra kille! Han verkligen fixar åt mig! Så har vi turen med oss i morgon så åker tapeterna upp på väggen! Hoppas hoppas hoppas!! Han ska tillåmed försöka baka in dom gammla taklisterna i nya! Eftersom hela jävla väggen rasar när man försöker ta bort dom!! Ne han är toppen! Tur jag hitta han.. hahahaha.. haffa han utanför Emma! Ne toppen toppen är han!!

Ne nu kom stoffe hem... ska pussas...

by by

Kommentarer:

Sandra

Taaaack!

Ja inte är det Juni väder direkt.. Men men..



KRAM KRAM

2009-06-04 kl. 10:20:51
URL: http://sandraaas.se
Mangebange

Positiva klubben här va?!? Jag pratar aldrig skit ;-) men en kaffe vore gott, men du har ju alltid haft fullt upp när jag erbjudit mig ;-) Kanske nästa vecka?

2009-06-04 kl. 14:02:42
URL: http://mangelof.blogg.se/
Princess



Älskar Dig...

2009-06-07 kl. 21:00:22
URL: http://doggystyle.blogg.se/

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0