Torpa hela dagen+ Grillat= Helt underbart

2009-07-01 kl. 13:15:01
I går vart det en hel dag ute på Torpa med familjen å Sandra å charmknutten Alexender!

Vi kom ut vid 12.15 å kom inte hem förens efter 17... Vi hade super mysigt... Kim å Alexander smaska jordgubbar,melon å ett ton sand på det.... Dom lekte med dumper å bollar... Dom är ju så söta tillsammans.. Båda är så lugns å fina å på samma nivå när det gäller nästan allt... Förutom badandet... Alexander är helt tokig i å bada... Så kommer min badkruka... 2 snabba dopp vart det för hans del... Han badar inte om tempen är under 25 grader typ... Min badkruka... Men jag doppa mig flera gånger.. Å det var så skönt... Inte allt för mkt folk heller....
¨
ÅTÄNKA SIG ATT JAG HADE BIKINI PÅ MIG FÖR FÖRSTA GÅNGEN...  Jag känner att jag kan slappna av när jag är med Sandra.. Å det känns så skönt.... Hennes Tim kom ut sen efter jobbet.... Det var kul, för har bara hälsat lite snabbt på honom.. Så det var kul... Sen vart det grillning här hos oss.... Kim å Alexander busa ute på altanen å åt majskrokar....

Det var jätte trevligt verkligen i går... Kristoffer gilla Tim å Sandra å hoppas på att vi kan umgås lite mera... Vi har ju nära till varandra om man säger så... Bara över gatan....

Kim somna som en stock efter 21.... Då poppa jag å stoffe lite popcorn å kolla film... Båda låg å gäspa i soffan så vi kolla klart på filmen i sängen.... Så skönt....

Här kommer lite bilder på solpojkarna!!







Är dom inte för söta???

Kommentarer:

Wife'iiii

*

Nämen Åååååhhh vilka Söta Beach-Boys !!!



Blir sååå Glad för Din skull att Du/Ni

hade en Mysig Dag & fick Njuta av Varandra !



Min Vackra Älskade Wife'i...Klart Du ska ha Bikini !!!

Du är För Vacker för att gömma Dig !



Låter som Du haft en AB FAB Dag & Kväll !

Det är Du såååå Värd !



Älskar Dig !

MOAH

;o¤



Skönt att ni slapp Den VIDRIGA ORMEN !!!

2009-07-01 kl. 20:26:22

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0