Semestern ha vart underbar

2009-07-30 kl. 23:14:13
Ja det kan man verkligen säga att den har varit... For upp till Huddik å bodde på hotell först innan vi fortsatte mot Ö-vik.. Jag bara älskar att bo på hotell... det är ju så mysigt så det finns bara inte.. Lite lyxigt på nå sätt...

Å ännu bättre va det när vi kom dit å såg att detv fanns en pool!! Kvälls dopp vart det... :)



Kim fick titta på när mamma å pappa skulle bada ;)

Sen bar det va till Ö-VIK.... Där mötte solen upp oss å värmen.. Superunderbart...

Vart sola,grilla å bada för hela slanten... Å hela stoffes tjocka släkt va där.... Super kul... Fick jag gnabbas lite med Johan.. Kimpens Farbror.....





Utsikten från verandan från stugan.... Stugan nedanför är gäst stugan.. Där brukar jag å stoffe nanna men vi fick lyxen att bo i huset... :)



Kimpens Gudmor Stina jagar mig *gulp*



Stoffe passa på att åka lite wakeboard!!! :)



Snyggingen :)

Vart även en tur med båten.... Stoffe å Dick ragga brudar på sjön...



Men det fick dom ingenting för ! För vi va ju på torra land....

Jag kan ju bara säga att det har vart toppen... Tills det va dax för fotbollsmatchen mot Hockey killarna...

Okej fotbollen va ju inte så tokig...




Utan det jobbiga va när stoffe kommer hem kl 21 å ser ut så här....



Japp prutt full som en kastrull! Å han skulle köra mig till Lycksele dagen efter.. Hmmmmm

kl 21.30 ser han ut så här!!



Så Annki å Dick körde mig till Lycksele.... Så super underbart snällt...

Så fortsätter semestern i underbara Adak.....

Börja med en fiske tur direkt vi kom upp... Å självklart fick jag stor Abban...

Nu ska ni få se ett super sexigt kort på mig... Så håll i er.... hahahahaha



Jävlar vad mygg.... Därav den snygga minen så man inte fick mygg i käften... Hahahaha...

Dagen efter va det sol å härligt... Å vad jag å kimpen njöt av tystnaden....



Kim å morfar myser...





Sen kom Ida å wille... Så super kul... Vi alla ha inte vart i Adak tillsammans sen vi va små...

Kvällsmys med chips å läskeblask



Jag å ida fånar oss å Benis måste ju oxå vara med å fåna sig.....



Visst passar jag i pappas gummistövlar........???



Att springa runt i pyjamas där uppe är det ingen som ser....

Sen så åkte mormor å morfar till Lycksele djurpark en dag med barnbarnen... Så då fick jag å Ida en barnfri dag...

Vi bara softa å läste tidningar.. Jag somna å ida tyckte jag va tråkig.. hahahaha....



Ja allt har vart toppen underbart...... så mysigt... Men det va skönt att få komma hem....

Nej nu orkar jag inte skriva mera... *pust*

Bjuder på lite mera bilder....... hehehehehehehe.....











Hmmmmm vad tittar dom på????????

Synd jag inte har nå kort från underbara bastun.... Vedeldad bastu kåta med ute dusch.. Kan det bl mera Norrlandsliv... Nej jag tror inte det.... Renar som traskar på tomten å en älg som kika in i fönstret....

Äkta vackra sverige..... Jag kommer garanterat tillbaka i vinter...

Jag avslutar nog nu..... Annars kommer jag sitta å skriva halva natten... Har ju så Ooooooootroligt mkt att skriva om...

Men jag behåller nog dom minnena för mig själv....

Tack underbara NORRLAND för denna gång..... Vi ses snart igen.....


Kommentarer:


Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0