Kvällsdopp

2009-07-04 kl. 22:14:54
Ja i dag har vi vart å kollat efter en ny vagn till Kim.. DEn han hade har han ju vuxit ur stackarn.. Han satt som en mupp.. Vi hade ju fått en sulky men han är alldeles för liten för den ännu....

Så baby land det vart... Hitta inget spec där förutom en.. Brio Go.... men den fanns bara i rött å så va den dyr.. Så vi drog till Barnens hus i infra city... Å där hade dom ju bara liknande vi har... Men dom hade ju Bri Go där med... Men bara i grått, blått å rött... Vi ville ju ha den svart vita... Å dom hade den svart vita men bara visnings xet... Men den hade dom bara haft i ca 2 v så den va ju sprillans... Men eftersom den kosta en slant så ville jag ha en helt ny.... Men sen ångra vi oss... Så jag fråga henne om vi inte kunde få ett regnskydd på köpet efersom den stått uppe... Å det fick vi.. Regnskyddet kosta ju ändå 289 kr....

När vi kom hem så gjorde vi Tacos... Åt på altanen å mysa.. KIM sov....

Efter maten så tog vi en promenad i nya vagnen.. Kim trivdes i den... Men då vart vi så svettiga så vi gick hem å gav kim sin gröt å drog sen ut till Torpa för ett kvälls dopp.... Kim bara skratta åt oss i vagnen när vi kasta oss i vattnet...

Det var så skönt i vattnet... Så nu är man lite svalare... Det var så super nice.... Det är så skönt at ha så nära till en underbart mysig strand.... tar ju bara 3 min med bil....

Nu ska jag å älsklimgen mysa ner oss i soffan med popcorn å muffins å läsk... Å bara njuta av varandra...

Pössss

Kommentarer:


Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0