Home sweet Home

2009-07-28 kl. 23:30:51
Då var amn hemma igen efter 14 dagar på resande fot!! Borta bra men hemma Bäääääääääst!

Nu ska sovas i min underbara säng... Som jag längtat efter min säng...

Det har vart ljuvligt skönt i underbara Norrland! Men fan vad mygg.. Kim ser ut som en prickig korv... ;)

Va underbart skönt å underbart det va att se min stoffe vid terminalen i dag på Arlanda.. Så underbart att få krama om honom.. Som jag längtat..

Skriver mera i morgon... Nu står min säng högst upp på listan...

Natti natti.....

Kommentarer:

Sandra

Ja vi har ju saknat er..

Vi sitter på baksidan idag om ni vill komma ut =)

Har ju fått en Bebis Vovve nu.. Hihi..



KRAM KRAM

2009-07-29 kl. 10:08:40
URL: http://sadraaas.se

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0