ARG

2009-07-07 kl. 13:24:12
Ja det är precis vad jag är.... Är såååå Arg.... Men kan in skriva om vad... För jag vet att det finns ett par st som läser min blogg..... Å skulle jag skriva om det här så skulle jag bli lynchad!!

Fick höra av stoffe i går att jag bara sover om nätterna.... Å att han tar hand om kim.. Ehhhh jaha... Men vem fan tar hand om kIm 24/7??? Ehhhh jo jag....

Kul å höra från sin man....  Jag var uppe med kim i natt när han drömde mardrömmar å sen somna han om på min arm... Kim trängde ut mig från sängen så jag fick gå till soffan å kolla tv... Kom inte i säng förens vid 6 i morse... Å vad gjorde stoffe... Jo sov.... Jag får alltid skit av honom....

ARG ARG ARG...... JAG VILL BARA SKRIKA FÖR JAG ÄR SÅ ARG...

Eftersom stoffe klagar så mkt så funderar jag på att åka ner till småland ett tag.... Kan han leva loppan å sova hela tiden...

Ja ni får ursäkta att detta vart ett argt klago inlägg... Men man kan inte alltid blogga små rosa moln å fantastiska upplevelser...

Ne mer klagan i bloggar tycker jag...

Kommentarer:

Sandra

Vilken knasboll han är!

Hmm.. Killar...!



KRAM KRAM

2009-07-07 kl. 18:42:24
URL: http://sandraaas.se
Anonym



GRrrrrrrrrrrrrrrrrrrr !!!!



-"Ursäkta....Men Kan inte du Bara...

Knipa Din Oförstående KÄFT" !!!



GRrrrrrrrrrrrrrrrrrrr !!!!



Du är Bäst Min Älskade Fru !

Kramar & Pussar & Kärlek i Mängder från Mig till Dig !



MOAH

;o¤



2009-07-07 kl. 20:22:06

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0