Min underbara Hund

2009-01-09 kl. 17:09:52









Ja i skrivandets stund så stor bölar jag!! Har så otroligt mkt kort på min lilla terry luftballong.... Å jag är så otroligt glad över att jag fotat honom oändligt mkt....

Ringde till Nyköpings kliniken i dag för att fråga om han får kremeras med min djurgårds sko som han älskar och hans brandslang som han älskar. Och det var inga problem... Dom är så snälla och omtänksamma där... Känns så rätt att det blir i Nyköping...

I morgon kommer jea hit å är barnis åt kim så jag å stoffe kan åka i väg på en sista utflykt med terry.... (gråter så jag dör just nu) Så först blir det fika ute vid järna badet med lite grisöron till honom å vi tar med lite te å mackor... Han älskar järna badet sen efter fikat åker vi ut till enhörna i skogen... Han har sin lilla skogspromead där som han älskar att gå... SEn åker vi å handlar sån där tass avgjutning. Så jag har hans tassar här hemma.... (usch vad jag gråter)

I kväll kommer Lollo hit... Hon har precis gått igenom samma sak som jag ska gå igenom nu så det är så skönt att prata av sig med henne... För hon förstår mig verkligen....

Har bara ätit 2 mackor i dag.... Kan inte äta... mår så illa.... FAN VAD JAG MÅR DÅLIGT, JAG ÄLSKAR MIN HUND SÅ JÄVLA MYCKET....JAG KLARA INTE ETT LIV UTAN HONOM.. Han har följt mig överallt.... jag har levt mitt liv efter honom.... han är ju min lilla råtta.... hur ska jag klara det här.... KOmma hem med ett tomt koppel..... ne fy... blir spy färdig bara jag tänker på det....

jag vill bara ha han kvar.... Sista helgen med min lilla nalle björn....

Terry du vet att mamma älskar dig! Jag gör detta för din skull. Du kommer alltid att finnas i mitt hjärta, kommer aldrig att släppa taget om dig, Du har gjort mig så lycklig, du har alltid tröstat mig när jag haft det jobbigt och nu är det min tur att trösta dig...  Du är mitt allt och jag älskar dig mer än det går att beskriva.!!!

Kommentarer:

Ida

Vilka fina bilder! På söndag så ska vi ge Terry massvis med kramar och pussar och kärlek, och du ska få desto fler!



Du klarar detta gumman...Puss

2009-01-09 kl. 19:55:00
URL: http://idlur.blogg.se/
vidsel

Ohh vad det måste kännas att behöva lämna ett liv som följt dig så länge,en trogen vän som man alltid kan lita på,en som vet när man är ledsen eller glad fast många säger att de inte fattar nå,då vet de inte vad de snackar om.Hoppas allt går bra,tur har du lille Kim som du kan ödsla din kärlek på.Han får det bra i hund himlen,Lycka till,vi tänker på er på måndag denna tunga stund. Isor o Gizmo skickar hund Pussar till Er o Terry ,Kram Mostra

2009-01-09 kl. 22:55:59
Emelinda

NU gråter jag verkligen! Ha det bäst Terry o hälsa mina missar där uppe i himlen, men lova att inte äta upp dem bara.



Kram till er

2009-01-09 kl. 23:24:41
URL: http://emelinda.blogg.se/
Cattis

Otroligt fina kort på Terry!!! Snyftar lika mkt när jag läser detta inlägg som det förra du skrev =( Tänker på er! Kramar

2009-01-10 kl. 13:22:17

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0