Snarkisar!!

2009-02-19 kl. 12:03:21
Ja varför snarkar människor? Så otroligt onödigt. Et ljud som kan psyka sönder en till max! MIn kära man å barn har snarkat i 3 nätter nu! Jag blir galen... Kim snarkar ju bara för han är snorig.. Å det är förlåtet..

Men Kristoffer.. GRRRRRRR... SLUTA SNARKA!

Jag skaffar snart ett eget sovrum.. Jag förstår inte varför just killar snarkar å inte tjejer! Visst finns det damer som med snarkar men inte i lika stor utsträckning som killar...

Att ligga där i sängen döds trött å lyssna på det där ljudet gör mig tokig! Man puttar å sparkar å snäser... Men inte slutar han å snarka! Nä det är nästan så det blir värre.. Å sen vaknar han till å säger.. OJ SNARKAR JAG... ehhhhh ja det gör du!! Va tyst... ok jag ska hör man bara... Å så börjar det om.... Vad ska jag göra??

Vi båda är ju döds trötta om dagarna för ingen av oss får en ordentlig sömn....

Jag är så allergisk mot snarkning!!

Fast det konstiga va att när Terry snarka.... Å när han snarka ja då snackar vi snarkning på hög nivå... Då brydde jag mig inte... Då va det mer som rofyllt på nå vis... Å han snarka ju 10 gånger högre än kristoffer... Hmmmm väldigt knepigt...

Både Kim å Kristoffer ligger å nannar!! Å här sitter jag som en mupp å tråkar!!

Hoppar väl in i duschen å står där i värmen å muppar i stället... Det är ju den enda värmen får här i detta kalla hemska väder....

Ge mig sol å vår.... Vill ha värme..... Sommaren du är sååååååå välkommen.....

Kommentarer:

Mangebange

Vadå dåligt uppdaterat, det är ju helt nyuppdaterat ;-) Du får köpa en snarkskena till honom, som han kan ha när han sover, eller sådan där antisnarkspray :-P

2009-02-19 kl. 12:53:06
URL: http://mangelof.blogg.se/
sandra

Heej!

det är hemskt med snarkningar..!

men här är det ja som snarkar, säger Tim ialla fall

hehehe..



Har du gjort din blogg själv?



Kraam

2009-02-19 kl. 15:11:10
URL: http://mammasandriiiz.blogg.se/
Ida

hallå adolf...Micke köpte sån där snarkspray, den fungerade!! Men 200 spänn för en flaska som räckte en vecka typ, lite dyrt så nu kör han på snarkplåster...båda 2 sakerna går på reklamen och fungerar faktiskt... Testa det så kanske du får sova =)

2009-02-19 kl. 18:14:57
URL: http://idlur.blogg.se/
sandra

Hej igen!



Jo det ska jag kika på =)

Så svårt med "Tema" mm.

Han kommer säkert bli en innebandykille han med så jag vet inte om man ska göra lite sportigt.. Aja.. Det visar sig =)





Jätte fin blogg ialla fall! =)



Ja hur mår familjen nu då? Tänkte på Terry och allt....





KRAM

2009-02-19 kl. 21:18:49
URL: http://mammasandriiiz.blogg.se/
sandra

Du jag tänkte höra vilken stl kim har nu?

Om du kanske har lite kläder i stl 68 att låna ut.. Han växer verkligen så det knakar nu Alexander..!



Fan dom ringde från jobbet och berätta att jag är skyldig 16.000kr..... Det suger ju hårt!!

Kommer leva fattigt ett tag framöver...!





KRAM

2009-02-20 kl. 15:44:50
URL: http://mammasandriiiz.blogg.blogg.se/

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0