Snälla snälla snälla

2009-02-10 kl. 16:38:28

Vad fan va det för låt egentligen... Herre gud.. att den ens gick vidare... jag blir sååå irriterad... Ja det är bara att konstatera att 2000 talets schlager är kasst.. Tacka vet jag förr i tiden när det var riktig schlager... Sen har jag så svårt för balader... dom hör inte hemma i en melodifestival... Men ja ja.. jag röstar ju å andra sidan inte heller så ska väl inte klaga...

Men får se hur det blir på Lördag då.... Stoffe ska jobba så det blir jag å plutt som kikar....

I dag har det vart lugnt... Vi var ute å gick en lång promenad i det sköna vädret... Gick å la en ros åt terry vid vattnet å tände ett nytt ljus... Det är 4 v sedan han fick somna in å saknaden blir bara värre... Man brukar ju säga att tiden läker alla sår. Men jag tror inte på det.. För ju längre tiden går utan Terry så blir det bara värre.. Saknaden är så enorm så det finns inte.. Jag gråter än på kvällarna.. Satt i går å kolla på gammla kort på min lilla Terry.. Å herregud vad jag saknar honom.. Pussar å kramar unan varje dag..  Börjar känna en ångest at han fick somna in.. Mitt ego talar.. Vill ha han här.. Känna hans lukt igen.... Mammas lilla nallebjörn...

Sen vae vi på coop å handla.. Men som vanligt så är det så dyrt på sånna där stormarknader så det vart inte så mkt... Ne tacka vet jag WILLYS....


Min lilla klutt ligger å nannar så jag tänkte passa på att kolla på ett nytt färskt ner laddat desperate avsnitt faktiskt...


kramis..





Kommentarer:


Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0