Mormor och Lunch

2009-02-25 kl. 19:29:55
I går tillbringa jag å Kim hela dagen hos mormor (mamma) i Trosa!

Vi tog en långpromenad med Kim, gick å handla å så hämta vi Benis på dagis...

Fick dra han i snowracern... wooohhoooo gissa om det var jobbigt... Ett helt tränings pass...

Plutt låg å sov i vagnen hela tiden.... Så medans Benis å mormor baka semlor så gick jag med Kimsen ner till pappa på jobbet å hälsa på... Han vart glatt överraskad....

Sen när Kim vakna så satte jag han i gå stolen å då så klart va han ju i perfekt höjd att öppna skåp luckan å riva ut alla mormors plast burkar!!! HIHI!!

Mamma bjöd på god mat å självklart semla till efterrätt å solskensbullar å kaffe latte!!! Sprick färdig AB!!

Sen komme stoffe ner efter jobbet å kolla hockeyn med pappa!! Kim ville självklart vara med å kolla hockey.. Hans favorit tv program... Han är ju så söt....

Var inte förens vid halv elva tror jag....

SEn i dag har jag vart på stan å luncha utan bebis.... Såååå skönt... Luncha med Löf, Frippe å Ida!! SEn efter lunchen vart det fika med kaffe å semla.. IGEN!! HAHA.. Men till mitt försvar så dela ja å löf på en semla.. Så jag var bara halvt onyttig!!!

Hann inte mer än att komma hem så drog stoffe å jobba!! Så då gick jag upp till Sandra med hennes lilla Alexander å hälsa på... LÄmna över lite välling å barn mat jag hade kvar som Kim inte vill ha.. Å två påsar kläder till Alexander som han fått låna...

Så vi prata lite skit en timma cirkus... Så nu ligger fisen å sover gott i sängen efter maten...

I morgon bär det va till Götet.. Ska bli sååååå kul med mässan.. Längtar.... Ska bli kul å hälsa på Johan å Anna-Stina med....

Å inget av värde ärdet tv i kväll heller... *suck*

Ja ja... får packa i stället eller nåt.....

Tjingeling!!!



Hmmmm vad många burkar!!



Kan man ha dom på huvvet mormor???



Kolla hockey med morfar å pappa är kul!!



Morfar tycker jag är super söt i min mössa!! Han är lite avis på mig för att jag har en sån snygg mössa!



Jag älskar min mössa så mkt så jag vill jämt ha den på mig!



Fast i bland är det kul när man får ha flodhäst öron i stället som pappa satt på mig!!

Kommentarer:


Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0