Kalops

2009-02-23 kl. 17:13:46

Japp det står på spisen å kokar!! Å det är ju så gott.. Riktig husmans kost... Ska bli så mumma när det är klart...

Å på Torsdag åker vi net till Göteborg!! Hälsa på Stoffes bror å hans sambo!! Sen på fredag blir det baby å barnmässan där nere.. Ska bli så kul... Hmmm Big spender Linda kommer att gå.. Hahaha.. Kommer ju att shoppa ihjäl mig till Kim!!

Sen åker vi hem på lördag för då ska jag på shlager fest... Äta god mat å dricka massa vin!! För värden för denna fest vet hur man lagar mat å efterätter.. he he...  Kommer i håg sist jag var där, å då kunde jag knappt gå hem.. haha så proppmätt som jag va då... !!

Så det kommer att bli en toppen helg... Jag längtar så till mässan... ska bli sååååååååååååååå kul.....

Ne dax å titta till maten på spisen.....


Kommentarer:


Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0