Äta själv!!

2009-02-10 kl. 19:15:20

Ja min lilla kille börjar bli stor... Han har fått för sig att han ska äta själv.. Att jaga tallriken å skeden är roligt vid matbordet.. Å vattnet ska han med dricka själv.. Bara det att han har inte riktigt förstått att han måste ju tippa flaskan så det kommer vatten å så han blir skit sur när det bara kommer luft... hihi.. Men tur att mamma Linda visar hur man ska göra... Ja då blir Klutten glad igen....

Det är ju så underbart att se alla framsteg han gör varje dag... Nu kom vi precis upp ur badet... i badet kastar han sig framåt å ska simma... ha ha... sötnos.... Å jagar sin lilla guldfisk ggör han med... Man kan ju inget annat än att älska sin lilla klutt villkorslöst mkt...

Ska göra fler tatueringar med... Ska ju fortsätta på den jag har... Skriva klart Terry i runskrift å sen ska jag ha en snöflinga å en vatten droppe... Ska dom nere vid ankeln hade jag tänkt....

    Dom två blir det... MKt detaljer på snö flingan.. men det kommer att bli så bra!!

Ne nu ska jag äta middag... Det blir lax file i ugn med färska kryddor som persilja,dill å gräslök med kokt potatis å en kall sås gjord på gräddfil med färska kryddor å citron... mumms.... kurr i magen....







Opps ni får ursäkta röran i köket.... he he....


Kommentarer:

Runk Benke

Men vad duktig han är!!! Stora killen ju, helt sjukt att han börjar bli så stor! ojojoj...

2009-02-10 kl. 19:58:13
URL: http://idlur.blogg.se/
Princess Leya I

Hahaha!

"Kan själv"!!

Guuuud va söt han är!!

Är så glad för din/eran skull...

...han är verkligen Über gullig!

Härliga bilder!!

Massa Kramar!

2009-02-11 kl. 11:48:09
URL: http://doggystyle.blogg.se/

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0