Äntligen min data tillbaka!!

2009-02-21 kl. 22:44:23
Har haft hårddisk krach på datan!! Men min kära systers Magnus var här i dag å fixa den... Tack snälla underbara Magnus!! Man blir ju så handikappad utan data.... Tur jag hade två hårddiskar i min data.... Så den som pajja va det inget av värde på... Men hade inte gråtit endå eftersom jag lagt över alla mina bilder på den externa hårddisken...

Skönt att det inte kosta en massa pengar bara...

Annars då... JO stoffe jobbar hela dygnet... Jag å plutt va ut en sväng i solen... Gick förbi en vän å sa hej å snacka en liten stund ute i kylan....

SEn har det inte vart så komplicerat... MIn kära son har vägrat sovit i dag så han har vart lagom kinkig... Ett tag tänkte jag bara... NEJ NU SKITER JAG I DET HÄR Å SÄTTER MIG PÅ TJOTTA SÅ JAG SLIPPER HÖRA HANS GNÄLL!!

Men det gick ju över så klart... Nu sover han så sött så... Han somna vid 21 tiden...

Så nu har man plockat undan å hängt tvätten!! Ätit 3 varma mackor... Nu tänkte jag värma mig med en latte... Glo på tv en sväng å sen glida ner i bingen å läsa lite bok...

Adjööööööö!!!!

Kommentarer:


Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0