MIn tur att vara sjuk!

2009-12-21 kl. 13:22:30
Inte ska väl jag klara mig från alla baciller som kommit hem från dagis!

I går morse när jag stog i duschen för att åka till jobbet så spydde jag hejdlöst ner hela duschen,golvet å skurhinken... Bara någon timma senare kom halsont,snorig som fan,värk i hela kroppen,ont i halsen ,ont i huvudet... Ja allt kom verkligen på engång... Jag sov hela dagen i går.. Va uppe vid halv 2 kl 17 sov jag igen.... I dag har jag sovit till 12... Jag är verkligen helt sänkt...

Kul om mna mår så här på julafton... När snön äntligen har kommit så blir man sjuk... Så typiskt..

Fixa allt som ska innnan julafton är såååå långt borta just nu... Orkar inget alls!! Hoppas hoppas jag är bättre till på onsdag för då ska ju jag å syrran in till stockholm å jul handla dom sista klapparna!!

nu orkar jag inte skriva mera...

HOST HOST

Kommentarer:

Sandra

Oj, stackare!

Ja visst är det kul att dra dom i pulkan =)

Alexander blir så lycklig och smilar hela tiden. Hehehe..

Vi åker upp på onsdag eftermiddag, i snöstorm som det tydligen ska bli men vi har ju inte bråttom.

Imorgon ska jag till skärholmen och shoppa det sista.

Hoppas du blir piggare till julafton!!



KRAM KRAM

2009-12-21 kl. 16:53:36
URL: http://sandraaas.se
Sandra

Hej igen!

Det är ända dagen vi kunde åka upp på.. Åker eftermiddag/kväll upp och då brukar det vara lugnare. För Tim måste jobba o så.. Han fick ialla fall ledig mellandagarna så det är skönt.



Mår du bättre??



Kram =)

2009-12-21 kl. 20:21:48
URL: http://sandraaas.se
The Queen of The Kitchen



Stackars Min BABYYYYY !!!!

Näe FY va Jag tycker Synd om Dig !!

Världens STÖRSTA...

(om än Telepatiska)

...Sympati & Krya på Dig Bamse-Kramar från Mig !



Jag som tänkte komma & Överraska...

Jag har ju gjort en Lyxig Specialare till Dig...

(Lyx är du såå värd...Förlåt för att Jag är såå Sämst...)

Det är Något Du Älskar...

"Orgasm in a Jar" borde den heta !

Hahaha!

Men faan, det är ju en "Färsk vara"...hur ska Jag lösa detta??

Får helt enkelt göra en Ny "Orgasm in a Jar" till Dig...

som Du får när Vi har vår "Wife'ies-Only-DeLux-Kväll" !

Jag Planerar den för Fullt ;o)

Snart så Baby, snart är det Du & Jag som Lyxar JÄRNET !!



Ringer imorrn när Jag får en Lucka i Mitt HYSTERISKA Jul-Schema !

( Fasaden & Stressen gör att Jag fortf. kan Stå Upp...

MEN när detta är över så kommer Jag Total Däcka av Total Utmattning...För det här är faan Helt Sinnessjukt !! )



Se nu till att Vila Mycket så du får vara Frisk till Jul !

Vi Hörs Imorrn !



Älskar Dig, Saknar Dig & Tänker på Dig, Varje Dag !

Kärlek i Mängder från Mig !



2009-12-23 kl. 01:38:46
URL: http://doggystyle.blogg.se/

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0