God Jul

2009-12-24 kl. 08:53:43

Nu är julen här! Snön ligger vit på taken,endast tomten är vaken! Å jag.. :)

Jag sitter på jobbet just nu.. Jobbar till kl 13.. SEn är det julledigt för min del! Va till Nacka Forum i går å handla det sista.. Jag å syrran va inne till det öppna.. Åt en frukost i lugn å ro.. Sen vart det shopping i 6 timmar! Vi va helt slut när vi kom hem.. Men centrumet va mkt bra.. :)

Lille sysyster jobbar till 14,jag till 13 å mamma till 18.30.. Nästan hela familjen jobbar på julafton! Det är vi som håller sverige rullande.. ;)

Ska bli skönt att få komma hem till Trosa sen å få njuta av alla våra söta barn å syskonbarn, mamma, pappa,syskon med respektive...

LÄngtar,längtar... Hoppas att alla blir nöjda med sina julklappar:)

Jag önskar er alla en riktigt GOD JUL!


Kommentarer:

Annelie Sandras mamma och Alexanders mormor

Hej

Vi vill bara önska Er en god fortsättning och Ett Gott Nytt År

häls från husvagnen i Kungsberget

2009-12-30 kl. 19:04:07
URL: http://thibia.blogg.se/

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0