Städa städa varje Fedag

2009-08-21 kl. 15:30:29
Och så varje jul för det tycker jag är kul, Aldrig mörda på en lördag för det verkar skummt å det tycker jag är dumt!!

Pippis fina låt hon sjynger när hon jul städar!!

Å städa är precis vad jag gjort i dag... Pjuhhh är helt slut... Nu luktar det lilekonvalj här hemma... Har städat allt... Bakom spis å badkar å ja you name it!!!

Så nu är jag väl värd en soft ferdag kväll med min son! Stoffe ska snart i väg å jobba natt!!

Så det blir mys pys för mig å kim i detta välstädade hem!!....

Jag bannlyste man å barn från hemmet i dag så jag kunde gno i skiten själv.....

Så nu blir det slappa för hela slanten!

Orkar inte laga mat i dag... så kim får ta burk mat i dag....

Kommentarer:


Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0