Förbannade Bananflugor

2009-08-13 kl. 18:58:32
Mitt kök är invaderat av äckliga bananflugor!! Jag blir inte av med dom.. Dom har ettsat sig fast i mitt kök... Jag blir tokig.. Dom är tillomed i brödpåsen.. HUr fan kommer dom in dit?

All frukt har jag lagt i kylen men ändå... Morrrrr!!

Någon som har nå tips hur fan jag kan få dom att flytta??????

Å nu är det höst!! Svin kallt ute å regn å mörkt... Burr!!

Men om 3 v får jag se solen igen... Då är det Grekland som gäller... Jihhhhoooo!!! Å vad vi längtar....

Känner att det är lågtryck... HUvudvärk till max.... Inte hjälpte det med en TREO! Morr!!!!


Kommentarer:

The Queen of The Kitchen

Ooooooooh...

Jag har väl berättat om när dom Jävlarna Invaderade Min förra Lya !?

Hatar dom dom Väärdelösa Asen !!!

Hoppas Du hittar "Källan"....



Ska ju Leva "Svensson-Liv" med Lillis Snart...

...vore Über Kul om Du & Prinsen kommer på Fika/Middag

på Soliga Balkongen då !

Du åker ju Gratis m. Vagnen...No Excuses !!

;o)



Längtar som Faan till Löning =

Du, Jag & ett Överflöd av :

Skumpa, Vin, Fab'olicious Food, Snacks, Desserts,

Movies & Kärlek ;o)

( !!! Och INGEN som Stör !!! )

1ooooooooooooooo% Lyx & Njutning !!

Det är Vi Sååååååååååååå Värda !!



Älskar Dig Min Älskade Fru !

Pussar & Kramar i Mängder !

MOAH

;o¤



2009-08-18 kl. 01:50:52
URL: http://doggystyle.blogg.se/

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0