Vårpromenad+spontan fika i solen!

2009-04-02 kl. 16:57:52
Härligt härligt väder.... Jag blir så glad av denna sol å värme.. Alla tittar ut från sina skal nu å alla bara ler å har vår känslor!!

Solen du är sååååååååååå välkommen! Tack för du tittat fram!! Äntligen!!

Vart en skön promenad i dag! Gick ner till Terry å la lite tulpaner å tände ljus.... Gick å handla lite på willys!! Va så kaffe sugen så jag köpte en kaffe där.. Men det smaka räv gift.. *päck*

Men bättre än inget kaffe alls... Min perkulator är ju pajj... :(

På vägen hem i detta underbara väder så hitta jag E sittandes i köket... Ne där ska hon inte sitta.. Så jag jaga ut henne i solen... Så innan stoffe skulle i väg å jobba så gick han hem med kim å laga mat å jag stanna hos E å drack en kopp spontan kaffe... Mmmmmmmmm riktigt kaffe... E du rädda min dag!! Satt i solen i 2 timmar å snacka blajj..

Tiden går så jäkla fort när vi träffas.... Ne E vi måste ta en vin kväll... Känner det är dax nu!! Å självklart en dag i huvudstaden.. LÄngtar efter en vin lunch :)

Stoffe har åkt till jobbet å Kluttas sover på sniskan i sin säng...

Själv tänkte jag sätta på en tvätt eftersom ingen annan gör det i detta hushåll... ;)


Kommentarer:


Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0