Underbar påsk har det varit!

2009-04-14 kl. 12:23:41
Ja påsken började mkt bra!!

Har bara varit för mig själv....

LÅngfredagen var jag ute å drack ett par öl med en vän! Va hemma vid 1 tiden så det vart lungt...

PÅ påskafton var jag på kalas hos E.... Kom dit vid 16 tiden å fick en drink i solen.... I solen satt vi å njöt å snacka skit till 18 tiden.. å då vart det middag... Å gud så gott det va... Va helt makalöst gott... Åt så jag nästan sprack...

Å tårtan hon hade bakat va inte nådig... En kalori snål tårta som var super god... Så man hade inte dåligt samvete när man tryckte i sig den största biten... ;)

Rödvin vart det i mängder... Å allsång till schlager... He he.. när kl vart 04.05 så gav jag upp... Tänk på att jag är småbarnsförälder å van att ligga till sängs kl 23 oavsett om det är helg eller inte...

E vart glad över presenterna jag köpt iaf... Va lite små nervös över att hon inte skulle gilla dom... Men hon vart glad iaf.. :) Eftersom E älskar att baka alla slags bakverk så köpte jag en bok om choklad då hon är choklad torsk som jag... En bok om allt om choklad å en massa roliga recept å m.m å sen köpte jag Leila Lindholms bok.. Leilabakar från tv4+ A piece of cake.... Å den gick oxå hem.. :)

Jag å E å M-H snacka så mkt om allt å alla... Djupa samtal å massa blaj...

Under en del av samtalen så va vi super ärliga å då kom det så klart fram så mkt så mkt så mkt saker som vi båda tappa hakan av... Å herre gud...  Ja vissa människor förkänar fan inte ens ett par skor på fötterna...

Men i slutändan så kom vi fram till att det var ändå bra det som hade hänt för det förde oss närmare varandra å att vi ska vara glada över att det inte gick längre... Ja det som kom fram va som en film... En historia som skulle slå som en såpopera.. Typ vänner å fiender... Ha haha...

Tack för ärligheten E... Den är väldigt svår att hitta i dagens läge... Tack för en helt super underbar kväll...

Helt kanon med andra ord....

Så i går på annandag påsk så va vi hos mamma å pappa i Trosa... Åt underbar mat å massa godis...

Ungarna fick en massa påskägg... Kim fick av mormor å morfar ett stort ägg fyllt av mat,dessert, sockerfria kex, bäbis saft, vanliga kex å en leksak å av moster jeanette fick han 1 laban body å 1 kort ärmad sommar body med korta ben med en massa djungel djur på... Så super söt å en tia lott som han vann 10 kr på.. :)

Å av moster ida fick han en stor påse majs krokar... :)

Tack alla mina nära å kära för en underbar påsk...

I dag är vi hundvakt å Troja!! Så mysigt att ha en hund här hemma... Hon ligger ute på balkongen å myser... Hon går å pussar Kim hela tiden.. Så gulligt...

Så det kändes ovant att gå ut i morse med voffse... Men å så mysigt... Oj vad jag vill ha hund...

I går sås satt jag å gjorde en massa roliga kort på datan.... E jag kunde inte hålla mig.... he he...















Ja jag har gjort hur många som helst... Omöjligt att lägga upp alla här... ;)

NU ska jag gosa voffse....

Kommentarer:

Princess Leya I



Ja jag vart verkligen SUPER GLAD!!

Kunde inte ha fått bättre presenter!!

Nu blir det Massa Mums till våra Fika Stunder ;o)



Tack själv...Jaa...en riktig jävla såp-Opera!!

Tycker det är Sååååå skönt att vi Äntligen

VET va som sagts!

Känns som man vann högsta vinsten på Lotto när IDIOTERNA försvann!

Har inte saknat dom En Enda Sekund

sen dom försvann!

No More Drama!!

Och det är ju bara såå Fabulous ;o)



Visst e d kul & göra bilderna!!!

Faan 123 & man e Cover Girl på Vouge lixom ;o)



Hoppas allt e bra annars !

Massa kramar från dina Tjejer !

Pöss!







2009-04-14 kl. 19:30:25
URL: http://doggystyle.blogg.se/
Mangebange

Låter som fröken haft en fin helg! Det hade vi på jobbet också... Grilla å sola mest hela tiden :-)

Har ni fått upp kaklet å bänkskiva å så än då? Så man kan komma å inspektera...

2009-04-14 kl. 20:38:58
URL: http://mangelof.blogg.se/

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0