Underbar dag!

2009-04-01 kl. 22:02:54
En helt fantastisk dag har det varit i dag!

Fick ett sms av sandra i morse och hon undra om jag å Kim volle komma ut i lekparken med henne å Alexander!!

Självklart ville jag det men lill klutt låg å sov å jag satt i pyjamas... Men snäll som hon är så vänta hon på oss tills vi 2 var klara..

Så vid 12 möttes vi upp ute... Helt underbart väder... Solen är ju så fantastiskt underbar.. Vi gick till lekparek å lille Kim å lille Alexander satt på en filt å titta på varandra.. haha dom såg ut att ha helt boring!

Men Kim ledsna ganska snart så la ner han i vagnen å han somna.. Så då gick vi en promenad ner på stan för att ta en glass vid maren.. Men det sluta med en lunch inne på kringlan.. Taco tallrik som var allt förutom en taco tallrik... Hmm vart var köttfärsen å taco smaken... Men min lilla klutt va på uruselt humör å ville ABSOLUT  inte vara kvar..

Tack sötis för att mamma inte fick dricka upp sitt efterlängatde kaffe.. Hade ju inte fått kaffe på hela dagen ju.. Min perculator är pajj.. *morr*

Men lille Alexander va super underbar.. Han satt där i stolen å va som en liten bäbis ska vara.. Tyst å lugn.. *s*

Så det vara bara att packa i hop så gick vi sakta hemmåt... Båda 2 somna ganska fort så vi gick tillbaka till parken å satt där i solen ett bra tag å njöt å snacka massa blajj....

Så kolla man på klockan å då var den redan 16.55.. Å herregud... Tiden bara rusa i väg.. Å vi som bara skulle gunga med ungarna... Men det var super trevligt... Sandra å hennes Alexander å super mysiga...

Så det vara bara att värm apå lite mat till Kim när vi kom hem å han smacka i sig ishavsfisk å potatis...

SEn kom seg proppen Kristoffer hem från sin innebandy... Då åkte vi direkt upp till Hornbach å beställde golv till hallen... Kolla in tapeter till hallen men hitta inget...

Åkte sen till Stadium för att kolla skor till Klutten... Å jag hitta super söta adidas..



Sen gick vi in på Kappahl... Hitta en mössa som passa han perfekt..



Köpte ju en mössa på P.O.P men den va så värdelös.. bara åkte ner för ögona hela tiden...
Sen så klart så kan jag ju inte hålla mig när jag var där.. Så det vart även 2 bodys å 3 par byxor 1par strumpor
å 1 par vind byxor...

Gick även över till city  gross för att handla lite men varje gång jag är där så blir jag lika förvirrad.. Det är för stort.. Blir bara snurrig å kan inte koncentrera mig.. Vart inte ens en korg full...

Summering av dagen= HELT UNDERBAR!

Ja men då var toan klar iaf... Äntligen...

Fick inga bra bilder men dom här får duga...





Är super nöjd iaf....

Så som sagt nu är det bara listerna kvar till vardags rummet... Men får ju vänta säkert till år 2020 tills det blir av..

Nu ska slappas framför tv:n innan sängen....

Tack å hej leverpastej

Kommentarer:


Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0