Tiden går så fort!

2008-09-25 kl. 15:29:17
Vart tar tiden vägen? Den bara flyger fram! Redan helg i morgon. Å herre gud.. I morgon ska jag träffa karro på stan med bebisarna.. Vi ska fika å shoppa lite till våra bebisar å prata förlossning å bajs blöjjor... haha.. ska bli så trevligt å kul.. Det är kul att man träffat någon som har bebis å i samma ålder med.. Dessutom är hon hockey tokig å hennes kille med.. Passar ju oss perfekt... Vi ska gå å se en match med våra bebbar har vi bestämt....

SEn på lördag ska jag träffa annica.. .Stoffe ska på Rally med pappa i gnesta så vad passar inte än då som om inte lite kaffe med annica..  eller blir nog te för min del...  Har fortfarande lite svårt för kaffe...

Stoffe ska i väg å jobba snart... Glider nog över till Lollo då... Får terry leka lite med BOZZE å ZVEA...

Gjorde han i går i typ 3 timmar... Terry var helt sänkt efter...

Nu ska ätas lite korvstroganof å ris.....



Tyckte man alldeles nyss satt med magen i vädret så här ju....

Å nästa stund ja då sitter man med bebis på flyget till Ö-vik



Snacka om att tiden går fort....

Men det är den bästa tiden i mitt liv......

Kommentarer:


Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0