RALLY Å FIKA PÅ STAN!

2008-09-28 kl. 15:10:32

I går var min kära man på rally med pappa i Gnesta... det tyckte han var kul.. Hans första rally... Å jag tror nog att pappa tyckte det var kul att stoffe var med.. Fick pappa visa upp sitt stora intresse.. Oj vad man har vart på rally med pappa när man liten... Hoppas att Kim kommer tycka att det är kul med rally.. Kna han följa med morfar ut i skogen..

Så medans dom var på rally så gick jag å lilla Kim ner på stan å mötte upp syrran å Elina åSara.. Så vi shoppa lite eller jag shoppa lite å Kim.. Vart lite kläder å syrran köpte lite kläder till Kim med.. Tänk vad bortskämdadom små är.. Kan ingen köpa kläder till mig för.. =)

SEn tog vi en fika.. Världens största latte fick man iaf.. Orka ínte ens dricka upp den... SEn gick vi hem igen efter 4 timmar på stan..

Å lill skiten sov hela tiden... Han var så duktig så...

Så nu ska vi äta lite å sen gå ner på stan å lämna tillbaka en film som grannen hyrt.. vi fick låna den éfter att han sett klart den... Snäll granne man har..  =)

I morgon ska stoffe på sjukvårds kurs inne i stan.. hoppas att det går bra för han...

Å jo en sak till.. JAG FICK PÅ MIG MINA JEANS I DAG.... =) som jag längtat att få på mig dom.. Det börjar gå åt rätt håll...

Bara jag kommer i gång med simningen så ska det nog gå ännu mer vägen...

Nästa sommar ska allt vara borta..... annars skjuter jag mig själv.....

Nä ska ätas nu...

by by....



Snacka om nyfödd..... Å den tröjan kan han verkligen inte ha längre min långstånk....


Kommentarer:

Mangebange

Imorgon ska vi simma vid 1300, om du har barnvakt å vill med...

2008-09-28 kl. 20:15:58
URL: http://mangelof.blogg.se/
Ulrika

jag har ett affärstförslag.... kolla hemnet så finns det ett tvåfamiljshus ute i ert område... köp det med oss vettja... 1 mille per familj... bättre kan det knappt bli....

2008-10-05 kl. 18:05:48

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0