NOLL ORK

2008-09-22 kl. 13:44:56
Har verkligen ingen ork att blogga.... Har tappat lusten totalt..  Största fokus just nu är BÄBIS!

När man har lite tid över är det ju inte prio 1 att blogga å sitta framfr datan... Nä då är det sova, vila som gäller eller plocka undan å städa...

Vill oxå berömma min underbara son som sov under hela flygresan till Ö-vik båder dit å hem...

Han har vart så super go å snäll under dom 2 dagar vi var där... Mamma är så stolt över dig min bäbis...

Ne nu ska jag sätta mig på tjotta å sen duscha... Är sliten i dag... vart inte många timmars sömn i natt.. Stoffe jobbade ju...

Kommentarer:

MangeBange

Vad sägs om att simma kl 12.30 på fredag? Jag å Frippe tänkte göra det iaf, men han skulle prata med dig, om ni springer på varandra...

2008-09-22 kl. 20:06:13
URL: http://mangelof.blogg.se/

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0